vineri, 15 martie 2013
Imensitatea Cerului ma face sa Te chem si mai aproape.
Tacerea Cerului imi vorbeste de a fi aici si acum.
Timpul iti apartine, gandul ti-l daruiesc,
in Tine si prin Tine vreau sa traiesc.
Cu Tine de mana mereu sa pasesc.
Viata mea, este a Ta,
prin Tine o am si Tie, ti-o inchin.
Nimic si nimeni nu-mi apartine.
Imensitatea Ta este Atotcuprinzatoare.
Imbratiseaza Suflete trimise in viata.
Umple-le inimile cu al Tau Duh Sfant!
iti multumesc, Tie, PreaIubite Creator!
Tacerea Cerului imi vorbeste de a fi aici si acum.
Timpul iti apartine, gandul ti-l daruiesc,
in Tine si prin Tine vreau sa traiesc.
Cu Tine de mana mereu sa pasesc.
Viata mea, este a Ta,
prin Tine o am si Tie, ti-o inchin.
Nimic si nimeni nu-mi apartine.
Imensitatea Ta este Atotcuprinzatoare.
Imbratiseaza Suflete trimise in viata.
Umple-le inimile cu al Tau Duh Sfant!
iti multumesc, Tie, PreaIubite Creator!
“Vreau să pot cu adevărat să te contemplu pe Tine,
Maestrul meu (SHIVA), în esenţa Ta cosmică,
Percepându-ţi Graţia infinită în fiecare clipă
Şi în fiecare obiect existent.”(Utpaladeva, Shivastotravali, XII,19)
“Nu diferitele Căi spirituale îl pot revela pe Shiva,
Ci doar Lumia Graţiei Sale” (Tantrasara, Cap. 2)
“Sinele Suprem (Atman), a cărui minunată esenţă este Lumina divină conştientă şi care este identic cu Shiva, liber şi suveran, prin jocul impetuos al libertăţii Sale, îşi ocultează mai întâi propria Sa esenţă, revelând-o apoi în întreaga ei plenitudine, dintr-o dată sau gradat. Iar această coborâre a Graţiei este pe deplin independentă!” (Abhinavagupta, Tantrasara)
Iubirea este un dar al Graţiei lui Shiva. “Dragostea nesfârşită, de care depinde în întregime realizarea spirituală, provine ea însăşi din Graţie”, spune Abhinavagupta în Tantraloka, (XIII, 285).
Între Graţie (anugraha) şi devoţiune (bhakti) există o relaţie misterioasă. Ambele – devoţiunea şi Graţia - acţionează împreună ca două aspecte ale aceleiaşi entităţi, având o origine comună, Divinul.
Maestrul meu (SHIVA), în esenţa Ta cosmică,
Percepându-ţi Graţia infinită în fiecare clipă
Şi în fiecare obiect existent.”(Utpaladeva, Shivastotravali, XII,19)
“Nu diferitele Căi spirituale îl pot revela pe Shiva,
Ci doar Lumia Graţiei Sale” (Tantrasara, Cap. 2)
“Sinele Suprem (Atman), a cărui minunată esenţă este Lumina divină conştientă şi care este identic cu Shiva, liber şi suveran, prin jocul impetuos al libertăţii Sale, îşi ocultează mai întâi propria Sa esenţă, revelând-o apoi în întreaga ei plenitudine, dintr-o dată sau gradat. Iar această coborâre a Graţiei este pe deplin independentă!” (Abhinavagupta, Tantrasara)
Iubirea este un dar al Graţiei lui Shiva. “Dragostea nesfârşită, de care depinde în întregime realizarea spirituală, provine ea însăşi din Graţie”, spune Abhinavagupta în Tantraloka, (XIII, 285).
Între Graţie (anugraha) şi devoţiune (bhakti) există o relaţie misterioasă. Ambele – devoţiunea şi Graţia - acţionează împreună ca două aspecte ale aceleiaşi entităţi, având o origine comună, Divinul.
"Cel trezit spiritual trebuie să mediteze intens fără încetare asupra
splendorii supreme şi atotputernice care este voinţa lui Dumnezeu".
(sutra 72, din Yoginihridaya)
"Respect şi adorare Celei care este Fiinţa, Conştiinţa şi Fericirea Absolută, ca Putere Infinită;
care există sub forma Timpului şi Spaţiului şi a orice se află în ele;
şi care constituie, de asemenea, Lumina Supremă Divină din toate fiinţele." Yoginihridaya Tantra
şi care constituie, de asemenea, Lumina Supremă Divină din toate fiinţele." Yoginihridaya Tantra
Abonați-vă la:
Postări (Atom)