miercuri, 30 aprilie 2014
Ne-am jucat azi cu 31 participanţi, cu care vorbeam despre cum
comunicăm, şi i-am împins în corzi un pic, ca să formulăm exemple de
viziune. Personală.
Alăturat, câteva idei pe care fiecare le-a formulat. Lucrurile se împart în cam trei grupuri, din ce s-a întâmplat pe aici:
Primul tip: identificarea cu un titlu sau un proiect.
Sunt un CEo şi implementez bani criptografici în viaţa de zi cu zi. Ce fel de CEO ? Cum arată compania? Pune detalii în viziune, ca să aterizeze :D
Sunt lider, antreprenor, care va avea propriul business, prin care oamenii vor avea şansa să fie inspiraţi şi să treacă la acţiune. Tot aşa, cum ar fi să fim mai concreţi? Ce business? Ce vrem să inspirăm?
Sunt cel mai bun autor de melodii pop şi muzică mainstream. Chapeau, maestre. Doar să decidem teritoriul, începem cu România?
Voi deveni managerul celui mai mare spital din România. Great. Cum facem să aterizeze o asemenea viziune? Un curs de management medical ar fi un pas excelent. Contact cu oameni din zona medicală. Spuneam în curs: după vis, viziune, obiective, important e să facem paşi.
Sunt călător şi exemplu pentru alţii în ce priveşte performanţa. Mie mi-e neclar, dacă aş fi angajatul companiei EU şi aş auzi viziunea asta nu aş pricepe dacă e o performanţă lingvistică, sau de administrare a bugetului în călătorie… sau altceva. Fiţi specifici.
Sunt un farmacist important, descopăr o grămadă de lucurri în cercetarea clinică. Călătoresc mult şi împărtăşesc realizările cu familia şi prietenii. O viziune perfect realizabilă. Întrebarea e: aşteptăm bugetul din 2025, când vor fi bani de cercetare în România, sau căutăm program de cercetare în EU? întreabă-te tot timpul care e pasul următor care te poate apropia de viziune şi aplică-l. Nu uita să faci asta când comunici către oamenii pe care îi conduci. Totdeauna, oferă o viziune de termen lung şi una de termen scurt.
Sunt un lider care oferă training la diferite conferinţe şi inspiră oamenii. Ce lipseşte de aici? un pic de cum. Care vor fi conferinţele? De care? pentru cine? ce fel de inspiraţie ofer? cine participă, de fapt la conferinţele astea? Mă duc la conferinţe de tipul ăsta ca să văd cam ce se face?…
I am a business woman and I run my own company. Foarte clar şi la obiect. Ce te face o femeie? Cartea de vizită pe care scrie managing partner? Suntem la o vârstă la care scopul clar e cariera… nu uitaţi de cei care vă iubesc şi pe care îi iubiţi. Echilibrul între personal şi profesional este esenţial, fie că vorbim despre noi sau despre ce vom face cu echipa pe care o conducem. Un lider care nu poate pune nimic personal în mesajul profesional va fi perceput ca “sec” şi riscă să nu poată motiva.
Eu sunt directorul SRI-ului. Really cool :D, cam ce competenţe are un director de SRI?… Şi cum le putem dezvolta?… şi cam care e traseul prin care eu, muritor de rând, pot ajunge director la SRI? _Se potrivesc toate astea cu talentele mele şi cu valorile mele? Uneori, un job, privit din afară, e fermecător, iar când ajungi înăuntru îţi smulgi părul din cap, fir cu fir.
Sunt un profesionist în tranzacţii . Am fondat o companie de investiţii şi le arăt angajaţilor strategia mea de tranzacţionare. Din nou, o afirmaţie clară. Asiguraţi-vă că ştiţi ce conţine viitorul pe care îl formulaţi. A propos, viitorul începe azi. Momentul de creaţie e azi.
Sunt proprietarul şi managerul a trei companii. Important, când formulăm o viziune, e să spunem cine este persoana sau compania care face obiectul viziunii şi cum contribuie aceasta la rolul social pe care îl are compania sau persoana. Repet ce am povestit în prezentare: banii sunt un rezultat secundar. O companie produce bani pentru că serveşte un scop social. La fel şi o persoană. Care e scopul social, deci?
Sunt CEO.ul unei companii româneşti care a bătut Mercedesul, Audi, Rover, BMW, Lexul şi pe alţii la vânzări. Compania se cheamă cumva Dacia?… Pentru că da, se poate. Apoi, un pic de claritate a propos de criterii. Cele mai vândute mărci, ever, sunt, conform Wikipedia,
Alăturat, câteva idei pe care fiecare le-a formulat. Lucrurile se împart în cam trei grupuri, din ce s-a întâmplat pe aici:
Primul tip: identificarea cu un titlu sau un proiect.
Sunt un CEo şi implementez bani criptografici în viaţa de zi cu zi. Ce fel de CEO ? Cum arată compania? Pune detalii în viziune, ca să aterizeze :D
Sunt lider, antreprenor, care va avea propriul business, prin care oamenii vor avea şansa să fie inspiraţi şi să treacă la acţiune. Tot aşa, cum ar fi să fim mai concreţi? Ce business? Ce vrem să inspirăm?
Sunt cel mai bun autor de melodii pop şi muzică mainstream. Chapeau, maestre. Doar să decidem teritoriul, începem cu România?
Voi deveni managerul celui mai mare spital din România. Great. Cum facem să aterizeze o asemenea viziune? Un curs de management medical ar fi un pas excelent. Contact cu oameni din zona medicală. Spuneam în curs: după vis, viziune, obiective, important e să facem paşi.
Sunt călător şi exemplu pentru alţii în ce priveşte performanţa. Mie mi-e neclar, dacă aş fi angajatul companiei EU şi aş auzi viziunea asta nu aş pricepe dacă e o performanţă lingvistică, sau de administrare a bugetului în călătorie… sau altceva. Fiţi specifici.
Sunt un farmacist important, descopăr o grămadă de lucurri în cercetarea clinică. Călătoresc mult şi împărtăşesc realizările cu familia şi prietenii. O viziune perfect realizabilă. Întrebarea e: aşteptăm bugetul din 2025, când vor fi bani de cercetare în România, sau căutăm program de cercetare în EU? întreabă-te tot timpul care e pasul următor care te poate apropia de viziune şi aplică-l. Nu uita să faci asta când comunici către oamenii pe care îi conduci. Totdeauna, oferă o viziune de termen lung şi una de termen scurt.
Sunt un lider care oferă training la diferite conferinţe şi inspiră oamenii. Ce lipseşte de aici? un pic de cum. Care vor fi conferinţele? De care? pentru cine? ce fel de inspiraţie ofer? cine participă, de fapt la conferinţele astea? Mă duc la conferinţe de tipul ăsta ca să văd cam ce se face?…
I am a business woman and I run my own company. Foarte clar şi la obiect. Ce te face o femeie? Cartea de vizită pe care scrie managing partner? Suntem la o vârstă la care scopul clar e cariera… nu uitaţi de cei care vă iubesc şi pe care îi iubiţi. Echilibrul între personal şi profesional este esenţial, fie că vorbim despre noi sau despre ce vom face cu echipa pe care o conducem. Un lider care nu poate pune nimic personal în mesajul profesional va fi perceput ca “sec” şi riscă să nu poată motiva.
Eu sunt directorul SRI-ului. Really cool :D, cam ce competenţe are un director de SRI?… Şi cum le putem dezvolta?… şi cam care e traseul prin care eu, muritor de rând, pot ajunge director la SRI? _Se potrivesc toate astea cu talentele mele şi cu valorile mele? Uneori, un job, privit din afară, e fermecător, iar când ajungi înăuntru îţi smulgi părul din cap, fir cu fir.
Sunt un profesionist în tranzacţii . Am fondat o companie de investiţii şi le arăt angajaţilor strategia mea de tranzacţionare. Din nou, o afirmaţie clară. Asiguraţi-vă că ştiţi ce conţine viitorul pe care îl formulaţi. A propos, viitorul începe azi. Momentul de creaţie e azi.
Sunt proprietarul şi managerul a trei companii. Important, când formulăm o viziune, e să spunem cine este persoana sau compania care face obiectul viziunii şi cum contribuie aceasta la rolul social pe care îl are compania sau persoana. Repet ce am povestit în prezentare: banii sunt un rezultat secundar. O companie produce bani pentru că serveşte un scop social. La fel şi o persoană. Care e scopul social, deci?
Sunt CEO.ul unei companii româneşti care a bătut Mercedesul, Audi, Rover, BMW, Lexul şi pe alţii la vânzări. Compania se cheamă cumva Dacia?… Pentru că da, se poate. Apoi, un pic de claritate a propos de criterii. Cele mai vândute mărci, ever, sunt, conform Wikipedia,
29 aprilie este finalul unui ciclu cosmic care poate produce nebunie
sau extaz în vieţile noastre, în funcţie de cum ne reproiectăm şi ne
detaşăm de toate acele comportamente care produc negativitate,
generându-se unul pe altul într-un cerc vicios.
Toate comportamentele descrise în grafic sunt extrem de comune şi
adesea ne auzim spunând că trebuie să renunţăm la ele… dar facem prea
puţin ca să schimbăm, într-adevăr, ceva din ceea ce facem.
Reţeta e foarte simplă, dar necesită săptămâni de efort concentrat pentru lucrul pe fiecare “bulină”. Dacă vrei, într-adevăr, să abordezi aceste aspecte, ţine cont că ai nevoie de minimum trei săptămâni de antrenament pe fiecare cerculeţ ca să poţi să te armonizezi cu aspectele cosmice superioare:
Reţeta e foarte simplă, dar necesită săptămâni de efort concentrat pentru lucrul pe fiecare “bulină”. Dacă vrei, într-adevăr, să abordezi aceste aspecte, ţine cont că ai nevoie de minimum trei săptămâni de antrenament pe fiecare cerculeţ ca să poţi să te armonizezi cu aspectele cosmice superioare:
- îmbrăţişează orice frici apărute. Mergi în direcţia lor. Dacă ţi-e frică de ceva, încearcă acel ceva.
- ieşi din stările inferioare de tip agitaţie, lipsă de concentrare, furie, gelozie, invidie, dorinţe fizice făcând lucruri care îţi fac bine, meditând, plimbându-te în natură, cântând, rugându-te sau făcând orice tip de exerciţiu care te pune în contact cu energia universală.
- Noi. Noi. Noi. Acesta e scopul, nu cel egoist. Atâta timp cât nouă, tuturor, ne este bine, o să îţi fie bine. Decide să oferi ceva cuiva în fiecare zi: o conversaţie bună, un dar mărunt, prânzul, un mic împrumut. Compasiunea este cel mai mare catalizator al schimbării. Nu te mai plânge că în viaţa ta nu există iubire. Începe prin a oferi, fără nici o aşteptare de a primi ceva în schimb, şi lucrurile vor începe, încet-încet, să se schimbe.
- Tu nu eşti nici contul din bancă, nici hainele, nici bijuteriile sau maşina. Gândeşte-te care este adevărata ta expresie: ce anume faci şi cum faci aceasta. Nu te mai gândi la bani. Banii vin când creezi spaţiu pentru ca ei să se mişte. Umpluturile de tipul “nu am destul” îţi blochează spaţiul interior şi nu mai lasă loc pentru curgere. Însă abundenţa va apărea cu siguranţă dacă îţi păstrezi blândeţea, inspiraţia şi lumina personală.
- Toate acestea merg mână în mână cu un simţ intensificat al prezenţei, conectării şi cu o existenţă “cu picioarele pe pământ”. Acum este momentul pentru a trăi în prezent. Unul dintre momentele determinante în viaţa ta. Ieşi afară, într-un parc sau o pădure, la mare sau pe o potecă de munte. Fii acolo secundă de secundă, remarcând tot ce se află în jurul tău şi petrecând suficient timp acolo ca să simţi că eşti acasă.
Păstrează-ţi
obiectivele în fruntea listei. Visează la ele. Aliniază-le la cine eşti
tu cu adevărat. Drumul ar putea avea multe cotituri, nu e niciodată o
linie dreaptă, dar te duce unde vrei, dacă ştii încotro te îndrepţi.
În fine, dar nu în cele din urmă, păstrează-ţi deschiderea.
Desprinde-te de nevoia de control. Nu controlezi absolut nimic, în afară
de tine şi, stăpânindu-te pe tine, stăpâneşti şi ceea ce este în jurul
tău. Totul răspunde viu la gândurile, sentimentele şi proiecţiile tale:
asigură-te că le ai pe cele bune, ca să obţii tot ce e mai bun pentru
tine.
Dacă ţi-e greu, lasă un comentariu aici. Există tehnici şi
instrumente pentru orice, importantă este intenţia de a te alinia la
toate aceste comportamente. Succes şi … schimbare lină şi profundă.
http://www.catchy.ro/29-aprilie-prima-zi-din-restul-vietii-tale/58422
Abonați-vă la:
Postări (Atom)