marți, 2 martie 2010

Închinare,o rugăciune

Închinare,o rugăciune



Închinarea cuvântătoare spre cerul milostivirii

Cuprinde dorul spre raza Soarelui.

Ascult cum şoapta îmi cuprinde fiinţa în iubire,

Ascult cum timpul se unduieşte în mister.

În corul înălţimii Tu îmi cuprinzi Sufletul

în palmă.

Îmi dăruieşti iubirea Ta necondiţionată.

Ascultă ruga spre cerul angelicului

Ascultă,Tu acum cum totul în jur renaşte,

renaşterea Ta odată cu primăvara blândeţii.


Mielul cântă jocul prin paşii ploii.

Cu El păşeşte spre floarea-iubirii.

Prin ochii Lui transmiţi roua dimineţii.

La pieptul meu îl strâng şi îl sărut.

Câtă minunăţie creată de Tine,

Câtă iubire în suflul fiecărei părţi,

Câte vieţi născute din Tine!

Câţi paşi spre Tine au fost făcuţi,

Câte daruri trimise de Tine ne-au luminat

Sufletele.

Tu,Dumnezeule eşti Totul,

prin Tine noi ne manifestă,

prin Tine miracolul existenţei

este iubirea mielului.

Prin Tine viaţa mea respiră.

Aştern cuvintele dăruite din Înălţimea Ta.


Îţi mulţumesc şi mă închin în faţa Măreţiei Tale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu