duminică, 30 ianuarie 2011

Mi-e sufletul de tine dor.
Mi-e inima la a ta privire.
Cat de frumos iubeste a ta fiinta!
Cata iubire pura in a ta mangaiere.
Cata daruire in secunda clipei.
Cata liniste in a ta privire.
Mi-e sufletul de tine dor,
Dulce dor.

Mi-e inima cuprinsa de fiori,
Te simt cum dormi, te simt cum m-alinti.
Ma porti in al tau dor,
Ma porti in dorul inimii de mine.
Mi-e dor de cine sunt-alaturi de tine.
Mi-e dor de tacerea inimilor noastre.
Mi-e dor sa fim, fara vise, fara ganduri,
Doar “a fi” cu Divinul din noi.
Ce frumos Dor!

Mi-e cantul dor,
Alerg usor, spre timpul Tau.
Unde dorul a cuprins secundele in iubire pura.
Unde dorul cautarii mi-a atins mana-tacerii.
M-ai atins in Dumnezeu, m-ai purtat in dorul Sau!
Mi-ai vorbit din Univerusl Sau, mi-ai rostit in gand,
Templul sufletului sfant!
Mi-ai desenat in mine, iubirea Lui cea vie.
M-ai creonat din secunde,ore, saptamani,ani,
Si m-ai gasit in tine, si te-am gasit in mine!
Si ne-a gasit pe noi, Universul cu ale Lui comori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu