joi, 12 ianuarie 2012

12 IAN

ziua inchinata bunicului. te-am gandit in lumina si pace. am retrait timpul petrecut alaturi.chiar daca a fost scurt. ti-am inchinat o rugaciune. l-am rugat pe Dumnezeu sa te aiba in paza. sa simti iubirea ce o indrept spre tine.
Devotiunea credintei tale, iubirea de Dumnezeu, citirea Bibiliei ..sunt amintirile vii ale fiintei mele in acest miez de noapte. Rabdarea, bunatatatea, seninatatea,umilinta, biruinta, pacea, increderea,forta ..te definesc ..bunicule drag, chiar daca nu mai esti.
Te gandesc cu dor pentru ca mi-ai fost drag.
copil fiind nu-ntelegeam, dar simteam,
a ta iubire nerostita, doar daruita.
Darul neconditionat de a nu supara pe nimeni,
a fi in pace, a trai in simplitate,
le-am invatat prin tine. fara a le rosti.
pur si simplu, a le trai.alaturi de tine.
in scurtul timp. care repede s-a dus.
iti multumesc, de acolo din Cer de unde esti.
si te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu