duminică, 29 aprilie 2012

Am primit aceasta carte de la prietena mea de suflet, la momentul potrivit al vietii mele. M-a ajutat f mult, si am iubit-o citindu-i acestui scriitor ale lui cuvinte asternute atat de perfect, parca scrise acolo sa-mi vorbeasca mie, acelui timp. Am finalizat cartea, si am simtit sa-i multumesc. Am cautat si i-am gasit adresa. i-am scris, din suflet, cu iubire si cu respect pentru ceea ce a realatat, pentru al lui ajutor, prin acea carte. Nu ma asteptam a-mi raspunde, insa acest scriitor, mi-a raspuns, atat de curat, de sincer, fara a ma cunoaste, doar simtindu-mi gandurile asternute. Ii multumesc inca o data pentru ceea ce este ca si fiinta umana. Aveti aici scrierea lui: Dear Merca: Thank you for your wonderful email. My heart is touched by your kindness. I am delighted that you found my book to be helpful.I also enjoyed the beautiful poem you sent to me. Keep following your dreams and the guidance from your heart. I wish you much happiness and many blessings. Jeff Keller

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu