luni, 30 aprilie 2012

Cand inima-mi se-nalta in muzica pacii dumnezeiesti. Cand in inima se-asterne al Tau dans ceresc. Cand stiu ca totul prin Tine Sunt. Cand stiu ca ma porti in locuri de nestiut. Cand stiu ca uneori mi-e greu a intelege, atunci Tu ma iei de mana si imi arati, prin misterele alese de Tine, Drumul catre Tine iar.. Ma inveti sa nu uit, ca doar prin Tine sunt. Ma inveti sa nu cred, in ceea ce este efemer. Ma inveti sa ma abandonez in ale Tale maini. Atinsa de a Ta iubire, Sufletu-mi devine viu. Ma inveti sa astept, sa nu ma grabesc si sa cred, in drumul pregatit de Tine, pentru mine. Calatoria fiecarei zile, este pentru mine, o alta poarta deschisa, un al inceput nestiut, o alta invatatura neinteleasa, un alt timp nedescoperit. o alta poveste neinceputa, o alta asteptare nepregatita, un alt vers nerostit. Cararile spre Tine, imi deschid ochii sa vad ceea ce nu am vazut, sa ma descopar mai mult decat as fi crezut ca sunt. Sa nu uit, ca Tu, PreaIubite Dumnezeu, esti Unicul Adorator al Meu. Cu daruire, in abandon, umple-ma cu a Ta prezenta vesnica. Cu multumire si recunostinta, iti multumesc, Iubite Tata Ceresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu