joi, 19 iulie 2012

Ana Blandiana - Dans in ploaie

Lasati ploaia sa ma îmbratiseze de la tâmple pâna la glezne, Iubitii mei, priviti dansul acesta nou, nou, nou, Noaptea-si ascunde ca pe-o patima vântul în bezne, Dansului meu i-e vântul ecou. De frânghiile ploii ma catar, ma leg, ma apuc Sa fac legatura-ntre voi si-ntre stele. Stiu, voi iubiti parul meu grav si nauc, Voua va plac flacarile tâmplelor mele. Priviti pâna o sa vi se atinga privirea de vânt Bratele mele ca niste fulgere vii, jucause - Ochii mei n-au catat niciodata-n pamânt, Gleznele mele n-au purtat niciodata catuse! Lasati ploaia sa ma îmbratiseze si destrame-ma vântul, lubiti-mi liberul dans fluturat peste voi - Genunchii mei n-au sarutat niciodata pamântul, Parul meu nu s-a zbatut niciodata-n noroi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu