luni, 6 august 2012

Sa culegi aroma stelelor si parfumul florilor sa te imbete, un frumos gand primit, il continui acum, sa-mi aline lacrima, sa ma adancesc in mine si sa ma intreb "incotro?", ce culeg? ce aleg, ce traiesc, ce astept, pe ce carare pasesc, ce parfum am daruit zilei asternute azi pe pamant, ..incet noaptea a coborat, continuand cu Eclesiastul, 3: Toate îşi au vremea lor, şi fiecare lucru de sub ceruri îşi are ceasul lui. Ecl 3.17; Ecl 8.6; Asa este viata fiecaruia dintre noi. Avem vremea noastra. Sa ne oprim si sa ne intrebam. Sa suferim si sa zambim. sa ascultam si sa asteptam. sa avem rabdare si sa speram. sa visam la a crede ca suntem actorii filmelor vechi si romantice, pline de frumos si armonie, pline de devotiune si puritate, sa ne deschidem inimile si sa inaltam Tatalui Ceresc ruga multumirii. uneori este greu a o rosti, cand sufletul ti-e plin de lacrim si dor. insa,iubirea, credinta, speranta ce o purtam in suflet pentru Dumnezeu, prin aceasta, El ne sustine, ne mangaie, cunoaste toate gandurile noastre, temerile, visele ..toate pentru El isi cunosc vremea lor, si toate ne sunt date cu un scop de catre El, Cel prin care existam. Inalt acum-aici gandul noptii, atinsa de tacerea inimii. Simpla si umila imi este faptura. plina de recunostinta si multumire, pentru toate cate mi-ai daruit, grele, dureroase, pline de incercari, stiu ca toate de la Tine sunt. Stiu ca in mine, mereu Tu reversi aroma stelelor, gandul pe care mi l-ai trimis, prin oamenii prin care lucrezi. Stiu ca ma tii de mana, si ma inveti sa-mi urmez calea. Da-mi intelepciune sa vad drumul pe care il doresti pentru mine. nu este timp sa ma abat de la El. Aseaza-ma acolo unde Tu doresti sa fiu. Asculta-ma Tata Ceresc! Iti multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu