vineri, 11 octombrie 2013

M-as pierde cu tine in etern.
piptu-mi tanjeste.
Te-as respira in zorii diminetii.
te-as desena in clipele vietii.
Sufletu-mi vorbeste.

M-as adaposti la pieptul tau.
Te-as mangaia si chema.
Sa-mi canti din puritatea inimii.
Sa-mi canti orice.
Sa-mi vorbesti orice.
Sa-mi amintesti ca sunt orice.
Sa-mi deschizi Poarta inimii
Si mereu  din adancul Ei
Sa renasca cantecul vietii eterne.

Mi-as atinge buzele de a ta ureche
Si incet ti-as sopti:
prin tine Universul vorbeste
In sunete ancestrale.
Mi-as aminti ca sunt trecatoare.
Si ca aceasta clipa este unica si eterna.
Ti-e data Tie.
S-o inalti si s-a chemi in tine.
Dincolo de noi, dincolo de timp,
Candva Acolo Sus,
Ne vom reintalni
Si ne vom aminti.
Ca am respirat in doi,
Departe, noi,
Dar, traind in noi.

Sa-mi canti mereu, Cantul cel Sfant!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu