sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Doamne, multumesc pentru anul ce tocmai a trecut
si binecuvantez anul ce tocmai urmeaza sa vina!

Multumesc pentru toate lectiile si constientizarile
pe care le-am primit de-a lungul acestui an si multumesc
pentru toti oamenii ce mi-au trecut pragul vietii mele. 

Multumesc pentru tot, chiar daca inca n-am putut intelege
rostul pentru care toate s-au petrecut.

Multumesc pentru fiecare experienta, indiferent de natura ei,
pentru ca in acest mod am mai primit inca o oportunitate de a
ma reintoarce la Cine Sunt cu Adevarat.

Imi deschid inima si totodata imi cer iertare, cu profunda
sinceritate, pentru toate lectiile pe care le-as fi putut
invata si nu le-am invatat. Pentru toata iubirea pe care as 
fi putut sa o daruiesc si nu am daruit-o. Pentru toata 
daruirea si deschiderea pe care as fi putut sa le am, dar
nu le-am avut. Pentru tot binele pe care puteam sa-l fac si
nu l-am facut

Imi cer iertare, Doamne, din adancul inimii, pentru tot ce 
nu pot constientiza!

Primesc, Doamne, Voia Ta si vreau sa merg pe drumul de lumina!
Multumesc ca mi-l deschizi si ca ma indrumi pe el cu dragoste, blandete
si rabdare!
Amin!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu