luni, 5 mai 2014

ÇEŞME Pictures, Images and Photos


Mereu să-ţi pese de lucrurile mici din viaţa ta,
Visează, nu renunţa la ce-i drag sufletului tău. 
Construieşte poduri care duc către zilele de mâine promiţătoare,
Incearcă, nu te lăsa pradă tristeţii. Zâmbeşte şi aşteaptă fiecare nouă zi,
Dar cel mai important dintre toate, prietenul meu…
Continuă să străluceşti în felul tău special.
Nu uita că furtunile pot limpezi,
Cel mai mohorât cer poate redeveni albastru. 
Aminteşte-ţi, zilele de mâine mai luminoase sunt aproape de tine!
“Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel.
Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi grijă.
Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare.
Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile.
Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu cel mai bun prieten.”
Charlotte Davis Kasl

 http://www.iubiresilumina.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu