marți, 29 iulie 2014

NU STII NICIODATA CAT DE PUTERNIC ESTI PANA CE VIATA NU TE PUNE LA PAMANT SI SINGURA OPTIUNE ESTE SA TE RIDICI SI SA MERGI MAI DEPARTE.

Exista zile in care viata nu are nici un sens, insa am invatat sa traiesc pentru acele zile care par vise de neuitat. Acele zile care iti inunda inima de fericire, acele zile in care te trezesti zambind si nu stii de ce, acele zile cand te simti puternica si iubita. Exista zile in care viata te doboara, insa am invatat sa ma ridic din nou, iar si iar, pentru acele zile care ma inalta, pentru acele zile cand ma privesc in oglinda si ea imi zambeste inapoi, pentru acele zile care imi ofera totul in mici doze si ma surprinde de fiecare data.
Exista zile in care viata mi-a adus lacrimi si suferinte, regrete si dezamagiri, iubire si durere, insa tot ea m-a invatat diferenta dintre o iubire adevarata si o iubire amagitoare. M-a invatat sa pretuiesc intotdeauna o dragoste care mi se ofera in locul uneia pe care trebuie s-o cuceresc. M-a invatat sa nu astept nimic de la nimeni , sa nu privesc in urma, sa nu regret nimic din ce am facut, sa merg doar inainte si sa privesc numai spre viitor.
http://anasstassya.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu