joi, 1 ianuarie 2015

Atunci, Acum

Odată pe meleaguri ce-au fost înfăşurate în a timpului mosoare
Ţi-am reţinut un zâmbet
Ce  l-ai legat de-a sufletului tău culoare
Şi-n raze de lumină
În a tăcerii inimii cămară
L-am aşezat nemaifiind ce fusem odinioară
 
De-atunci trecu o zi, trecură două
Trecu un veac, trecură nouă
Rastimp în care doar recunoştinţă-am adunat
Pentru c-a inimi-mi cămară era de-acum
Un univers cu mult mai colorat
 
Odată printre  luminile din praf de stele
Te-am regăsit într-un oraş
Ai apărut după o iarnă a vieţii mele.
A trebuit să sap adânc
Să-ţi regăsesc a inimii cămară
Ce înapoi primit-a cel zâmbet ce se-mbăia în raze
Nemaiştiind nici eu că port în suflet o comoară
Ce ai lasat să-mi umple, în alte timpuri,
 La mine-n inima-o cămară.
 
Acum că ştiu, doar timpul s-a oprit
Iar contemplarea cum din zâmbet
Se desfăşoară câte-o rază
Ce ia nuanţe dintr-un suflet
Şi mângâie-n alt suflet vreo petală
Şi iar revine într-a mele inimii cămară
E graţie ce-n triluri de fiori ne împresoară
Iar clipele aleargă atunci neobservate
Clepsidrele îşi pierd atunci nisipul
Acum nu mai devine odinioară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu