joi, 23 iunie 2011

Dimineata cu dor Etern de Dumnezeu

Astern aceste ganduri plina de a-mi trai intreaga exitenta in conformitate cu vointa Tatalui Ceresc, plina de dorul de a-mi umple inima cu tacerea binecuvantarii acestei dimineti, in care seninatatea Cerului mi-a adus mangaiere in privire, in care pasii tacuti m-au purtat spre o noua zi la locul de munca.
Cantul inimii ma poarta catre Cel care s-a jertfit pe cruce pentru fiecare in parte, Iisus Hristos, care ne stie fiecare gand, fiecare respir al fiintei noastre.
In aceasta dimineata, simt respirul vocii christice, si ma adancesc acolo in adancimea sufletului, de unde El imi vorbeste, ma iubeste, ma poarta pe-ale zborului Ceresc Duh Sfant, ma duc in lumea copilariei diminetilor la bunici, in care aerul curat, proaspat imi umplea fiinta de puritate, candoare, in care paseam cu picioarele desculta pe iarba rece, in care cantul pasarilor transformau diminetile in cel mai minunat vis-de-vara.
Aceasta dimineata m-a purtat in dimineata-copilariei, frumusetea copilului din noi, pentru a cuprinde pe parcursul zilei Lumina Privirii copilului Divin.
Bucurati-va in aceasta dimineata cu miros la gandurile copilariei, cu miros de Cer senin, cu miros de flori ancestrale pe cap, cu miros de privire in Noi insine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu