joi, 7 iulie 2011

Psalmul 51

1 Ai mila de mine, Dumnezeule, in bunatatea Ta! Dupa indurarea Ta cea mare, sterge faradelegile mele!
2 Spala-ma cu desavirsire de nelegiuirea mea,si curateste-ma de pacatul meu!
3 Caci imi cunosc bine faradelegile,si pacatul meu sta necurmat inaintea mea.
4 Impotriva Ta, numai impotriva Ta, am pacatuitsi am facut ce este rau inaintea Ta;asa ca vei fi drept in hotarirea Ta,si fara vina in judecata Ta.
5 Iata ca sint nascut in nelegiuire,si in pacat m-a zamislit mama mea.
6 Dar Tu ceri ca adevarul sa fie in adincul inimii:fa dar sa patrunda intelepciunea inlauntrul meu!
7 Curateste-ma cu isop, si voi fi curat;spala-ma, si voi fi mai alb decit zapada.
8 Fa-ma sa aud veselie si bucurie,si oasele, pe cari le-ai zdrobit Tu, se vor bucura.
9 Intoarce-Ti privirea dela pacatele mele,sterge toate nelegiuirile mele!
10 Zideste in mine o inima curata, Dumnezeule,pune in mine un duh nou si statornic!
11 Nu ma lepada dela Fata Ta,si nu lua dela mine Duhul Tau cel Sfint.
12 Da-mi iaras bucuria mintuirii Tale,si sprijineste-ma cu un duh de bunavointa!
13 Atunci voi invata caile Tale pe ceice le calca,si pacatosii se vor intoarce la Tine.
14 Dumnezeule, Dumnezeul mintuirii mele! Izbaveste-ma de vina singelui varsat,si limba mea va lauda indurarea Ta.
15 Doamne, deschide-mi buzele,si gura mea va vesti lauda Ta.
16 Daca ai fi voit jertfe, Ti-as fi adus:dar Tie nu-Ti plac arderile de tot.
17 Jertfele placute lui Dumnezeu sint un duh zdrobit:Dumnezeule, Tu nu dispretuiesti o inima zdrobita si mihnita.
18 In indurarea Ta, varsa-Ti binefacerile asupra Sionului,si zideste zidurile Ierusalimului!
19 Atunci vei primi jertfe neprihanite, arderi de tot si jertfe intregi;atunci se vor aduce pe altarul Tau vitei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu