miercuri, 28 martie 2012

Sri Chinmoy - Aripile Bucuriei



A mea este inima
Care iubeste cu insufletire
Rasaritul-aspiratiei.
A mea este viata
Care iubeste fara rezerve
Asfintitul-compasiunii.

Cand inima mea de pace
viseaza,
Viata mea de beatitudine
canta.

Fii universal in dragostea ta.
Vei vedea Universul
Ca fiind fotografia propriei tale fiinte.

Exista o floare in interiorul inimii voastre
Iar numele acestei flori este puritate.

Rabdarea este cel mai bun
Absorband al socurilor.
Rabdarea este cel mai inalt
Descoperitor al pacii.
Rabdarea este cel mai maret
Credincios al perfectiunii.

Rabdarea este puterea-sufletului
Tainuita.
Rabdarea este sprijinul-inimii
Revelat.

Fie ca mintea mea sa devina
in fiecare dimineata
Frumoasa precum razele de speranta
ale zorilor.

Pacea incepe
Atunci cand asteptarea sfarseste.

Fiecare speranta sacra
Este un dar binecuvantat
Pentru inima Raiului.

Speranta ramane; de aceea si eu raman.
Nenumaratele frustrari nu m-au injosit.
Sunt inca viu, frematand de viata.
Norii negrii vor disparea,
Soarele diminetii va aparea inca o data
In toata gloria lui cereasca.

Dumnezeu are nenumarati copii,
Dar numele copilului Lui
cel mai indragit
Este Pace.

Fiti sinceri in gandurile voastre,
Fiti puri in sentimentele voastre,
Nu va trebui sa alergati dupa fericire.
Fericirea va alerga dupa voi.

Dansul de lumina
Reinvie aripile vietii
Pentru a se avanta in Linistea
Supremului Absolut.

Ce este bucuria?
Este o pasare pe care toti dorim
Sa o prindem.
De asemenea, este aceeasi pasare pe care toti iubim
Sa o vedem zburand.

Flacara mereu-urcand
A plansului-aspiratiei din inima mea
Este sursa bucuriei si beatitudinii mereu-crescande
Din viata mea.

Fii fericit!
Vei creste intru binecuvantarea cea mai mare a lui Dumnezeu.
Fii fericit dimineata cu ceea ce ai.
Fii fericit seara cu ceea ce esti.
Dumnezeu vede in tine un alt Dumnezeu. Dumnezeu te vede ca un alt Dumnezeu. Dumnezeu te vede pe tine si pe El, ca fiind unul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu