sâmbătă, 9 iunie 2012

Din palmele mele chipul Tau imi incanta sufletul cu soapta zambetului. Mereu regasirea dorului ma poarta in palmele tale ce-mi poarta privirea. Clipele cu tine sunt purtate in adierea nostalgiei de vara pe nisipul fin si valuri inspumate ce-ti mangaiau picioarele readuc momente pline de incantare. Vocea ta soptita si rasul tau imbatator rasuna si-acum ca un ecou usor in al meu dor. Uneori tresar si-apoi revin..... doar am visat.....? dar sufletu-mi vibreaza ca o chitara la care altadat tu ai cantat pitita in bratele mele. Aud si acum melodia aceia in care-mi spuneai "e atat de minunat cu tine". Eternul clipelor raman si lumile ce le-am creat cu tine, raman si povestile nescrise si ale tale soapte si ale mele imbratisari, raman si dorurile si zborul nostru in al noulea cer, raman si eu, ramai si Tu iar ce-i mai frumos este ca: CE SE NASTE NU MAI MOARE ci creste si infloreste mai frumos decat orice floare, va straluci mereu mai luminos decat orice stea, va rasuna in zare ca un ecou mereu si mereu, chemarea ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu