duminică, 3 iunie 2012

Regăsire:

ascult de mult bătăile inimii mele nu mai ştiu de unde vine sunetul unde încep şi unde mă termin mă caut închid ochii şi las inima să zburde tu aştepţi zâmbind în mâinile tale am găsit mâinile mele şi-n privirea ta m-am privit sunt în tine iubindu-te m-am regăsit. Caută în suflet şi vei afla: Cu toţii suntem oameni şi bine asta ştim , Avem greşeli, defecte, dar perfecţi vrem să fim, Dar ce-i mai important, eu te rog nu uita, Că ceva divin, perfect, mereu e-n fiinţa ta . A fost acolo de la început şi de atunci Străluceşte ca o scânteie ca tu să ajungi Într-o zi sfântă, să o descoperi, să o simţi, Să te topeşti în ea, mai intens s-o aprinzi . Şi-atunci când tu Adevărul îţi vei aminti, Fericirea divină şi lumina blândă vei găsi , Şi-atunci greşeli, defecte şi tot ce-i imperfect, Vor fi o faptă bună, o calitate şi va fi perfect. Trebuie doar să credem că nu numai acolo, Sus, unde soarele luceşte, Cineva ne iubeşte, Ci Supremul Cineva e peste tot, aici, acolo, Dar mai ales în tine, scumpul meu Om, sclipeşte.
Mărturisire: Mă regăsesc în ochii Tăi plini de IUBIRE ŞI PURITATE , Mă refugiez în ochii Tăi plini de ÎNCREDERE ŞI BUNĂTATE . Îmi trezesc sufletul ochii Tăi plini de ETERN DOR DIVIN, Îmi bucură sufletul ochii Tăi plini de JUCĂUŞENIE ŞI SENIN . Dincolo de tot: Când mă priveşti Tu, mă priveşte Dumnezeu, Când îmi zâmbeşti Tu, îmi zâmbeşte Dumnezeu. Când privesc în ochii Tăi, Îl simt pe Dumnezeu Cum se manifestă tainic, fascinant ca un curcubeu. Văd dincolo de chipul tău cum vibrează lumina, Simt cum inima din pieptul Tău emană iubirea. Îmi vine să Te îmbrăţişez, căci Tu eşti iubirea, Iubirea divină manifestată cu mister aievea . Înţelepciunea, umilinţa sufletească, spiritul înalt, Se simt intens, odată cu profundul Tău calm. Puritatea Ta de copil parcă mă duce în salt Către seninătatea albastrului cer calm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu