vineri, 10 august 2012

M-ai învăţat, te-am învăţat… M-ai învăţat să-mi ţin în frâu durerea, M-ai învăţat să-mi spun cinstit părerea, M-ai învăţat tot tu ce e iubirea, M-ai învăţat cu un sărut ce-i fericirea. Te-am învăţat cum este să n-ai teamă, Te-am învăţat să nu iei relele în seamă, Te-am învăţat tot eu ce e fiorul, Te-am învăţat cum să îţi alini dorul. Am învăţat şi numai împreună, Să fim doar o fiinţă ţinându-ne de mână, Am învăţat doar unul de la altul, Cum să-nfruntăm trecutul şi înaltul. M-ai învăţat c-o strângere de mână, Alungă în neant orice furtună, M-ai învăţat că orice zâmbet oferit, Redă speranţa în suflet rătăcit. Te-am învăţat să cânţi când îţi e greu, Te-am învăţat să râzi cu sufletul mereu, Te-am învăţat să uiţi mâhnirea din trecut, Te-am învăţat s-alini gândul tăcut. M-ai învăţat să am încredere în noi, Te-am învăţat să mă iubeşti prin ploi, Am învăţat să fim uniţi când răul ne atinge, Am învăţat doar împreună că dragostea învinge. Te-am învăţat să râzi când altul te loveşte, M-ai învăţat să fiu precum bobocul ce-nfloreşte, Am învăţat să fim copii când viaţa ne permite, Am învăţat doar împreună secretul vieţii împlinite. M-ai învăţat să conturez în versuri gânduri albe, Te-am învăţat că gelozia sufletul ţi-l arde, Am învăţat să fim nebuni în lumea asta bună, Am învăţat că noi suntem reali doar împreună. Am învăţat să bem şi miere, şi venin, Am învăţat s-avem în suflet doar senin, Şi eu, şi tu, din toate am învăţat, Să nu uităm nicicând de unde am plecat. Am învăţat tot ce mi-ai dăruit, Ai învăţat tot ce ţi-am oferit, Iar dacă toate acestea fost-au învăţate, Iubirea noastră sigur va merge mai departe. autoare: Geanina Lisandru sursa: www.geaninalisandru.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu