vineri, 10 august 2012

Tu eşti prezent şi viitor, Tu eşti speranţă şi iubire, Tu eşti tot ce înseamnă dor, Tu eşti destin şi împlinire. Tu eşti corabie pe mare, Tu eşti catargul ce mă-ndrumă, Tu eşti colacul de salvare, Tu eşti un val cu multă spumă. Tu eşti nisipul ce mă arde, Tu eşti stânca ce mă păzeşte, Tu eşti culoarea din smaralde, Tu eşti scoica ce mă-nveleşte. Tu eşti apus şi răsărit, Tu eşti capăt de ţărm stingher, Tu eşti tot ce eu mi-am dorit, Tu eşti felia mea de cer. Tu eşti şi marea din ocean, Tu eşti iubirea mea sărată, Tu eşti ce am şi ce nu am, Tu eşti şi soarta nefardată. Tu eşti furtună, dar şi soare, Tu eşti tot ceea ce eu sunt, Tu eşti în viaţa mea culoare, Tu eşti tot ce e bun şi sfânt. Tu eşti ozon şi mângâiere, Tu eşti atingeri şi sărut, Tu eşti tot ceea ce nu piere, Tu eşti poftă, fior tăcut. Tu eşti ploaie, dar şi furtună, Tu eşti soarele după ceaţă, Tu eşti iubirea mea nebună, Tu eşti dorinţa mea de viaţă. http://geaninalisandru.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu