miercuri, 28 noiembrie 2012

Povestea copilariei mele incepe undeva la tara, intr-o superba zona de munte, unde oamenii sunt frumosi atat la trup cat si la suflet, unde veselia li se citeste in priviri si unde ai senzatia ca totul este magic. Aici am copilarit eu. Aici am crescut, visand si semanand in suflet emotii si multe amintiri. Pentru mine, intotdeauna va fi acel loc minunat,splendid,rural,plin de iubire si devotiune, plin de credinta si rugaciune, in care am copilarit. In fiecare zi,imi scriu o noua pagina din povestea mea. In fiecare zi mai adaug un fragment, si inca unul, ca mai apoi sa constat cu uimire ca este intr-adevar viata mea, si ca totul este o poveste reala. Imi doresc pentru povestea mea un deznodamant fericit, asa cum oricine isi doreste. Si zi de zi, in timp ce scriu povestea vietii, nu am in suflet decat un singur scop, sa scriu frumos,sa gandesc curat,sa daruiesc iubire si lumina,sa vorbesc simplu si profund,in putine cuvinte, sa ating si mai mult apropierea de contopirea cu Divinul, sa soptesc in tacere multumirea celor care fac parte din viata mea, sa multumesc, sa rescriu acolo unde am gresit, sa adaug in a mea poveste intelepciune, iertare, abandon,incredere, speranta, daruire, smerenie, Cu totii ne dorim sa avem o poveste frumoasa. Speciala. Diferita de a celorlalti. Si daca citim cu atentie paginile trecututului si cele ale prezentului constatam ca tocmai alegerile noastre fac din povestea noastra o adevarata capodopera. Am iubit, am trait emotii, am cazut, am fost singuri, am cunoscut dezamagiri, am dat peste oameni falsi, toate astea fac parte din paginile povestii. Modul in care scriem,in care punem punct unui anumit capitol, este ceea ce face din povestea noastra una speciala. Si ar mai fi un motiv. Acela ca este povestea noastra. Noi o scriem in fiecare zi, cu fiecare lacrima, cu fiecare gand, cu fiecare vorba sau gest. Sentimentele noastre reflecta stilul de a scrie. Nu-mi doresc decat puterea de a scrie mai departe povestea mea, iar alegerile pe care le iau clipa de clipa, sa fie in concordanta cu Vointa divina ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu