marți, 4 decembrie 2012

Cand o persoana vede capatul vietii ..
ei bine ..gandeste diferit.
Esentialul nu sunt aceste limite.
Esential este sa umpli spatiul
dintre aceste limite.
Orice lucruri, orice persoana inseamna
ceva pentru tine in viata asta ..
nu le abandona.
Sa nu renunti niciodata la ele.

Am obosit sa ma pierd cautandu-te
Cand cred ca te-am gasit
Ma simt indepartata
Asta va fi un ramas bun ciudat
Pentru ca adevarul este
Ca vei fi intotdeauna inauntrul meu
Indiferent cat de departe voi merge
Esti cu mine pretutindeni.
Nu exista cuvinte

La revedere
La revedere
La revedere
La revedere

Cred ca m-am nascut cu sufletul unei iepe
Este in sangele meu sa galopez
La revedere
Putina apa, putina iarba
Acasa este pretutindeni
Duc lumea in spate
Fiecare limba este a mea
Dar nu exista cuvinte
Plec

La revedere
La revedere
La revedere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu