marți, 4 decembrie 2012

Unde ai fost in tot acest timp?
Timpul imi scapa din maini pe podea
De acolo, pe balconul de lemn
Ceasurile ticaie imperturbabile
Spre ziua de maine.
Fotografiile sunt neclare fara soare,
Sentimentele se schimba
Prietenii imprastiati de vant,
s-au dus pe drumurile lor
Iar noi doi, luptatori indaratnici
Cu morile de vant
O sa curgem spre mare precum raurile
Poate asa este mai bine

Nu traim mai mult decat fluturii,
Suntem facuti sa iubim, sa incepem imediat.
Ce avem de pierdut?
Am pastrat-o aici,
in caz ca veneai intr-o buna zi.
Am tot ce are nevoie dragostea.

Inainte sa si respir
Inainte sa si respir
Inainte sa si respir
Te iubesc

Nu ...plange
Te-ai infasurat in jurul inimii mele
Ca o vita de vie
Te-ai jucat cu sangele meu
Ti-ai tesut plasa in mintea mea
Ca un paianjen
Cu cat ma gandesc mai mult la tine,
Cu atat de doresc mai mult

Inainte sa si respir
Inainte sa si respir
Inainte sa si respir
Te iubesc

Sunt din ce in ce mai imbatat de catre tine
E ca si cand mi-as fi pierdut sufletul
si traiesc doar pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu