sâmbătă, 17 august 2013

Roaga-te astfel la Dumnezeu:

Preaiubitul meu Infinit, stiu ca Tu esti mai aproape decât aceste cuvinte cu care ma rog; mai aproape
chiar si decât gândurile mele. Dincolo de orice sentiment de neliniste, fie ca eu sa pot simti grija Ta
pentru mine si iubirea Ta. Dincolo de constiinta mea, fie ca eu sa ma pot simti sustinut si calauzit de
constiinta Ta. Dincolo de iubirea mea pentru Tine, fie ca eu sa devin din ce în ce mai constient de
iubirea Ta
."

Daca te rogi încontinuu la El în acest mod, si daca te rogi cu adevarat sincer, deodata vei simti prezenta Lui sub forma unei mari bucurii în inima ta. în aceasta izbucnire de bucurie vei sti ca El este cu tine si este al tau.

SA-L GASESTI PE DUMNEZEU ESTE CEA MAI MARE FERICIRE

 Scopul vietii umane este sa-l gaseasca pe Dumnezeu. Acesta este singurul motiv al existentei
noastre. Serviciul, prietenii, interesele materiale - nu înseamna nimic în sine. Nu îti pot oferi adevarata fericire, pentru simplul motiv ca niciunul dintre ele, în sine, nu este complet. Numai Dumnezeu cuprinde totul.

De aceea Iisus a spus: „Cauta mai întâi împaratia lui Dumnezeu, iar toate celelalte lucruri vor
veni de la sine spre tine
" (Matei 6:33). Cauta-l mai întâi pe Cel care da toate darurile, si vei primi de la
El toate celelalte daruri care te împlinesc mai putin.
Valul care iese la suprafata din adâncul oceanului este tot o parte din ocean. Este corpul lui
Dumnezeu. Daca El vrea sa îl faca bun, foarte bine. Daca vrea sa îl faca distrugator, foarte bine. Cel
mai bine este sa ramâi impartial. Daca esti sanatos si esti atasat de sanatate, îti va fi mereu frica sa n-o
pierzi. Iar daca esti atasat de o sanatate buna si te vei îmbolnavi, te vei necaji mereu pentru binele pe
care l-ai pierdut.

Problema cea mai mare a omului este egoismul, constiinta individualitatii. El ia orice i se
întâmpla drept ceva care îl afecteaza în mod personal. De ce sa fii afectat de asta? Tu nu esti acest corp.
Tu esti EU Totul este Spirit.





O regula importanta a vietii este sa îti spui, pur si simplu: „Orice ar veni la mine, lasa sa vina."

Viata îti va aduce multe suisuri si coborâsuri. Daca îti lasi sentimentele sa se ridice si sa coboare
odata cu valurile circumstantelor, nu vei atinge niciodata pacea interioara, cea care sta la baza
progresului spiritual. De aceea, fii atent sa nu reactionezi emotional. Ridica-te deasupra placerilor si neplacerilor.

O regula buna de urmat, cea care te va face sa treci prin multe încercari ale vietii, este sa ramâi
mereu calm si vesel.
Adu-ti aminte ca cel care cauta numai placeri materiale va pierde bucuriile divine ascunse în
spatele acestora. Cel care gaseste fericirea cosmica a meditatiei pierde legatura cu placerile vietii
materiale. Cel care pierde dorinta pentru placerile materiale, pentru a afla în interiorul sau Inteligenta lui Hristos, va gasi bucuriile vesnice ascunse în spatele vietii materiale.

Adeptul care uita placerea corpului pentru a simti bucuria mereu reînnoita în extazul meditatiei va descoperi ca prosperitatea materiala si placerile vietii pamântesti vor veni dupa aceea. Cel care renunta la fericirea pamânteasca pentru cea a lui Dumnezeu o va descoperi si pe cea pamânteasca, dar cel care cauta numai fericirea materiala o va pierde, tocmai din cauza efemeritatii sale.


Binecuvânteaza-ma, pentru a Te putea percepe prin ferestrele tuturor activitatilor placute.
Pentru a Te uita la mine si mereu sa ma înveselesti, în timp ce sunt antrenat în datoriile mele. Fa ca orice activitate - plimbarea, somnul, visele - sa fie presarata cu prezenta Ta
.

Tata, învata-ma sa fac orice lucru doar pentru a-Ti fi Tie pe plac. Permite-mi sa simt ca Tu esti
electricitatea vietii, cea care misca masinaria oaselor mele, nervii si muschii. în orice bataie a inimii,
în orice respiratie, în orice izbucnire a unei activitati vitale, învata-ma cum sa simt Puterea Ta
.

 Spune în fiecare zi: „Doamne, Tu esti Cel care îmi dai de toate. Manifesta prosperitatea Ta prin
mine. Tata, Tu reprezinti bogatiile mele; sunt bogat. Tu esti posesorul tuturor lucrurilor. Eu sunt
copilul Tau. Eu am ceea ce ai Tu
." Trebuie sa spui asta înainte de a te duce dimineata la serviciu. Adu-ti aminte sa traiesti numai dupa legile lui Dumnezeu, iar El îti va arata calea. Omul ti-a aratat calea, apoi te-a lasat balta. Calea lui Dumnezeu îti va aduce fericire si prosperitate.

Daca putem ajunge în starea în care spunem: „Ceea ce este al meu este si al Tau", apoi va fi mult mai bine. Este extrem de greu, în aceasta era a egoismului, sa fii prosper. Egoismul trebuie sa dispara. Poate fi distrus numai daca toata lumea nu va mai fi egoista. Trebuie sa traiesti asta pe pielea ta. Iar cea mai buna metoda de a predica acest lucru este prin exemplul tau.

Încercarile la care esti supus nu vin pentru a te distruge, ci doar pentru a ajunge sa-l apreciezi mai bine pe Dumnezeu. Nu Dumnezeu trimite acele încercari; ele sunt create de tine. Tot ce trebuie sa faci este sa-ti reînvii constiinta din tarâmul ignorantei. Supararile cu care te confrunti sunt nascute din actiunile tale constiente sau inconstiente din trecut, undeva, cândva. Pe tine trebuie sa dai vina pentru asta. Dar nu trebuie sa-ti dezvolti un complex de inferioritate. Trebuie sa spui: „Stiu ca Tu vei veni!
Voi vedea captuseala de argint, iar în aceasta mare tumultuoasa a încercarilor, Tu esti steaua polara a gândurilor mele naufragiate." De ce ti-e frica? Adu-ti aminte, nu esti un barbat sau o femeie. Nu esti
ceea ce crezi ca esti. Esti o fiinta nemuritoare.

Obiceiurile sunt inamicii tai de moarte. Asa cum Iisus a putut sa-si manifeste dragostea si sa spuna, când a fost încercat: „Tata, iarta-i pentru ca nu stiu ce fac", tot asa si tu trebuie sa ierti aceste încercari severe si sa spui: „Sufletul meu este renascut. Puterea mea este mai mare decât toate încercarile, pentru ca eu sunt copilul lui Dumnezeu." Astfel, puterile tale mentale se vor extinde, iar cupa realizarii tale va fi îndeajuns de încapatoare pentru a cuprinde Oceanul Cunoasterii. Dorintele tale mereu-arzatoare trebuie sa fie îngrijite si hranite cu un mediu si o activitate potrivita. Atunci vei fi fericit si prosper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu