marți, 7 ianuarie 2014

Mesajul lui Isus către Maria Îndurării Divine

Jesus
 Multiubita Mea fiică, cînd te întrebi de ce Eu, Iisus Cristos, aş permite suferinţa în lume, atunci tu trebuie să înţelegi Voia lui Dumnezeu. Mulţi oameni suferă în lume şi mereu a fost aşa. Suferinţa este provocată de faptul că păcatul creează diviziune între oameni. Păcatul îl separă pe om de Dumnezeu, şi ca atare omul va păcătui împotriva omului. Eu permit suferinţa pentru că ea aduce suflete aproape de Mine, prin purificarea pe care o îndură aceste suflete. Mie suferinţa nu îmi face plăcere. Însă Eu sunt Prezent în fiecare suflet care are de îndurat durere şi chin. Este Voia lui Dumnezeu ca anumite suflete să sufere mai mult decît altele, deoarece prin intermediul acestor victime pot fi salvate alte suflete, care merită mai puţin Milostivirea Mea.
Eu am suferit de bună voie în timpul Pătimirii Mele, însă Durerea şi Umilinţa Mea au învins o mare parte din puterea satanei. Satana nu poate niciodată să se smerească, deoarece acest lucru este imposibil. Şi de aceea, prin smerenia pe care o aduce durerea suferinţei, sufletele pot dilua puterea satanei asupra altora. Sufletele alese ale lui Dumnezeu vor avea mereu parte de durere, persecuţie, suferinţă, ridiculizare şi batjocură. Asemenea suflete sunt cele mai aproape de Mine, iar Eu voi folosi acest sacrificiu al lor ca să atrag în refugiul mîntuirii şi celelalte suflete, care au cea mai mare nevoie de Milostivirea Mea.
Această lecţie este foarte grea pentru voi toţi cei care Mă iubiţi şi poate părea nedreaptă. Însă să ştiţi că suferinţa vă aduce şi mai aproape de Mine şi că ea va obţine pentru voi Viaţa Veşnică alături de Mine în Paradis.. Niciodată să nu daţi vina pe Dumnezeu pentru suferinţa din lume, deoarece ea a fost cauzată, în primă instanţă, de decăderea rasei umane, cînd copiii lui Dumnezeu au cedat păcatului mîndriei.
Mîndria este rădăcina tuturor păcatelor şi este cauza multor suferinţe în lume. Mîndria conduce la toate celelalte păcate, ducînd apoi la diviziune şi injustiţie în lume. Vă asigur că foarte curînd lumea îşi va da în sfîrşit seama care este adevăratul înţeles al Voinţei lui Dumnezeu. Din acel moment, voinţa omului se va supune cu respect Voinţei Sfinte a Tatălui Meu. Pînă cînd nu va sosi acea zi în care omul se va lepăda de mîndrie şi se va smeri înaintea Domnului Dumnezeu Cel Preaînalt, suferinţa nu poate lua sfîrşit.
Atunci cînd lumea va accepta în sfîrşit Adevărul – Promisiunea făcută de Mine de a reveni – Eu voi şterge toate lacrimile din ochii voştriÎi voi ridica în slavă pe cei vii şi pe cei morţi, iar ei vor domni cu măreţie în Noul Cer şi Noul Pămînt, cînd cele două vor deveni una întru MineCînd înduraţi suferinţa, să fiţi în pace, căci ea se va sfîrşi curînd.

 http://revelatiialecerului.wordpress.com/2013/12/08/sufletele-alese-ale-lui-dumnezeu-vor-avea-mereu-parte-de-durere-persecutie-suferinta-ridiculizare-si-batjocura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu