Ne-am jucat azi cu 31 participanţi, cu care vorbeam despre cum
comunicăm, şi i-am împins în corzi un pic, ca să formulăm exemple de
viziune. Personală.
Alăturat, câteva idei pe care fiecare le-a formulat. Lucrurile se împart în cam trei grupuri, din ce s-a întâmplat pe aici:
Primul tip: identificarea cu un titlu sau un proiect.
Sunt un CEo şi implementez bani criptografici în viaţa de zi cu zi. Ce fel de CEO ? Cum arată compania? Pune detalii în viziune, ca să aterizeze :D
Sunt lider, antreprenor, care va avea propriul business, prin
care oamenii vor avea şansa să fie inspiraţi şi să treacă la acţiune. Tot aşa, cum ar fi să fim mai concreţi? Ce business? Ce vrem să inspirăm?
Sunt cel mai bun autor de melodii pop şi muzică mainstream. Chapeau, maestre. Doar să decidem teritoriul, începem cu România?
Voi deveni managerul celui mai mare spital din România. Great.
Cum facem să aterizeze o asemenea viziune? Un curs de management
medical ar fi un pas excelent. Contact cu oameni din zona medicală.
Spuneam în curs: după vis, viziune, obiective, important e să facem paşi.
Sunt călător şi exemplu pentru alţii în ce priveşte performanţa. Mie
mi-e neclar, dacă aş fi angajatul companiei EU şi aş auzi viziunea asta
nu aş pricepe dacă e o performanţă lingvistică, sau de administrare a
bugetului în călătorie… sau altceva. Fiţi specifici.
Sunt un farmacist important, descopăr o grămadă de lucurri în
cercetarea clinică. Călătoresc mult şi împărtăşesc realizările cu
familia şi prietenii. O viziune perfect realizabilă. Întrebarea e:
aşteptăm bugetul din 2025, când vor fi bani de cercetare în România, sau
căutăm program de cercetare în EU? întreabă-te tot timpul care e pasul următor care te poate apropia de viziune şi aplică-l. Nu uita să faci asta când comunici către oamenii pe care îi conduci. Totdeauna, oferă o viziune de termen lung şi una de termen scurt.
Sunt un lider care oferă training la diferite conferinţe şi inspiră oamenii. Ce lipseşte de aici? un pic de cum. Care
vor fi conferinţele? De care? pentru cine? ce fel de inspiraţie ofer?
cine participă, de fapt la conferinţele astea? Mă duc la conferinţe de
tipul ăsta ca să văd cam ce se face?…
I am a business woman and I run my own company. Foarte clar
şi la obiect. Ce te face o femeie? Cartea de vizită pe care scrie
managing partner? Suntem la o vârstă la care scopul clar e cariera… nu
uitaţi de cei care vă iubesc şi pe care îi iubiţi. Echilibrul între personal şi profesional este
esenţial, fie că vorbim despre noi sau despre ce vom face cu echipa pe
care o conducem. Un lider care nu poate pune nimic personal în mesajul
profesional va fi perceput ca “sec” şi riscă să nu poată motiva.
Eu sunt directorul SRI-ului. Really cool :D,
cam ce competenţe are un director de SRI?… Şi cum le putem dezvolta?…
şi cam care e traseul prin care eu, muritor de rând, pot ajunge director
la SRI? _Se potrivesc toate astea cu talentele mele şi cu valorile mele? Uneori, un job, privit din afară, e fermecător, iar când ajungi înăuntru îţi smulgi părul din cap, fir cu fir.
Sunt un profesionist în tranzacţii . Am fondat o companie de
investiţii şi le arăt angajaţilor strategia mea de tranzacţionare. Din nou, o afirmaţie clară. Asiguraţi-vă că ştiţi ce conţine viitorul pe care îl formulaţi. A propos, viitorul începe azi. Momentul de creaţie e azi.
Sunt proprietarul şi managerul a trei companii. Important, când formulăm o viziune, e să spunem cine este persoana sau compania care face obiectul viziunii şi cum contribuie aceasta
la rolul social pe care îl are compania sau persoana. Repet ce am
povestit în prezentare: banii sunt un rezultat secundar. O companie
produce bani pentru că serveşte un scop social. La fel şi o persoană.
Care e scopul social, deci?
Sunt CEO.ul unei companii româneşti care a bătut Mercedesul, Audi, Rover, BMW, Lexul şi pe alţii la vânzări.
Compania se cheamă cumva Dacia?… Pentru că da, se poate. Apoi, un pic
de claritate a propos de criterii. Cele mai vândute mărci, ever, sunt,
conform Wikipedia,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu