sâmbătă, 4 octombrie 2014

Om drag, ştii că te preţuiesc cu tot sufletul meu?
Ţi-am mai spus asta, însă vreau să înţelegi de ce sunt atât de mândră şi fericită că ai ieşit în calea mea...
Te preţuiesc pentru sensibilitatea care îţi îmbracă frumos sufletul şi care seamănă atât de mult cu a mea.
Te preţuiesc pentru bunătatea pe care o emani şi pentru iubirea de oameni de care dai dovadă.
Te preţuiesc pentru modul cald în care îmi vorbeşti şi pentru înţelegerea de care nu duci lipsă.
Te preţuiesc pentru toate cuvintele frumoase pe care mi le-ai spus şi scris, cuvinte care mi s-au întipărit adânc în suflet şi care nu de puţine ori mi-au smuls câte o lacrimă.
Te preţuiesc pentru frumuseţea incontenstabilă pe care o porţi în interior şi care cu sau fără voia ta iese la suprafaţă.
Te preţuiesc pentru modul în care iubeşti ceea ce te încojoară, pentru felul în care priveşti lumea şi pentru cum reacţionezi la necazul altuia.
Te preţuiesc pentru că nu eziţi să spui oamenilor că îţi sunt dragi şi că te bucuri că i-ai cunoscut.
Te preţuiesc pentru omul minunat care eşti, acel om care mi-a pătruns în suflet fără să mă gândesc vreodată că aşa se va întâmpla, te preţuiesc pentru timpul pe care ţi-l faci să-mi spui câte un gând bun, pentru iubirea pe care o ai faţă de viaţă, te preţuiesc pentru că eşti o persoană puternică, sinceră, deschisă, zâmbitoare, caldă, umană.
Te preţuiesc pentru că aduci frumuseţe în sufletul oricui te cunoaşte!


 Pasaje din viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu