marți, 25 noiembrie 2014



O data candva, iubirea unui Suflet imi mangaia inima ..Divinul mi-a daruit prin El atat de multa mangaiere..ii sunt recunoscatoare infinit ..pentru El totul era simplu si usor, ii pasa de ce se intampla in inima mea ..
vin eu si te iau, si mergem impreuna..sa-ti fie drumul mai usor ..stand in bratele mele..cat de marete si pline de devotament cuvinte ..


iubirea de sine cum o percepi, cum o dezvolti, cum o lasi sa te imbete cu savoarea ei, cu copilandru gest de a zambi pasilor. unui apus ..?


nu ai mari pretentii, spunea El..
este simplu Ra ..te simt, te iau asa cum esti, nu caut a schimba nimic si vin spre tine deschis. nu trebuie sa fac nimic pentru a incerca sa descifrez eu stiu ce mister ..pur si simplu ne daruim unul altuia.. si este deajuns ..
daca ceilalti nu te simt decat in mica parte, este din simplu motiv ca au asteptari, ca pretind eu stiu ce lucruri ..

pur si simplu Ra ..nu te gandesc. doar te traiesc ..
cand esti, cand nu esti, iti zambesc uneori... sa stii cand ma plimb pe sub tei, cand ascult muzica ..

si vrea sa ne incante, cu a lui muzica. Ra..
 nu stiu ce sa-ti mai ofer...
 sincer...
m-am daruit tot .. 
si Ra,
astept venirea ta...
traind-o...
noapte lina suflet drag ..
 

De-atunci drumul il parcurg singura ..cu poverile, frumusetile, pacea inimii, misterul zilelor si al timpului ..
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu