duminică, 8 februarie 2015

Despre Ann…

Deja îmi place de tine!
Da … de tine, cea minunată și uimitoare, care te afli în căutarea păcii profunde și frumuseții adevărate.
Te înțeleg, și eu sunt la fel – vânez mereu clipe de bucurie, de har, clipe cu El…
Sunt Ann Voskamp, ​​un nume simplu, doar Ann, soția unui Fermier, mamă a șase copii, și sincer, viața mea e un haos total. Dar e ok și așa, crede-mă.
Harul este cel mai uimitor lucru.
Am început o facultate, aveam chiar și bursă dar nu am terminat-o. În schimb, m-am căsătorit cu un fermier și m-am mutat în mijlocul lanurilor cu porumb.
Am copii. O jumătate de duzină de copii frumoși. Coșul meu de rufe nu este niciodată gol. Pierd cărți împrumutate de la bibliotecă. Copii mei plini de energie, urmează școala acasă iar în cele mai multe zile mă simt copleșită și epuizată.
Atunci când copiii și mașina de spălat dorm, mă spăl de mizeria mea acumulată stând în Cuvânt.
Am stat multe zile până târziu în noapte și am scris o carte, ”O mie de daruri: Îndrăznește să trăiești din plin acolo unde te afli”. Dumnezeu menține această carte în topul New York Times al celor mai vândute cărți. Aceasta e o dovadă că Dumnezeu într-adevăr se folosește de cei frânți, dezordonați și cu vieți imperfecte.
Am contribuit la redactarea mai multor editoriale pentru femei, sunt chemată să țin discursuri la conferințe, și susțin multe cauze pentru acei în nevoie. Cei săraci m-au îmbogățit pe mine, și a împărtăși poveștile de viață a celor ce nu pot să o facă – m-a schimbat.
Dar … sincer? Știți care sunt singurele cuvinte care contează cu adevărat?
Sunt acelea pe care le trăiesc.

De acest lucru sunt convinsă.
Scriu zi de zi cuvinte pe care îmi doresc să le trăiesc- cuvinte ce descriu această viață dezordonată – dar minunată, obișnuită – dar sfântă.
Cuvinte…despre găsirea frumuseții și a liniștii,
despre momentele în care caut să văd sacrul în haos,
despre Cruce în rufele de la spălat,
despre tufișuri în flăcări.
Haine de spălat, închinare, viață – toată viața e un pământ sfânt, o experiență sfântă – pentru că Dumnezeu are tufișuri în flăcări peste tot..
Ar fi har pur să ne plimbăm o vreme, tu și eu – să trăim cuvintele împreună …Ann Voskamp
https://omiededaruri.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu