duminică, 8 februarie 2015

Viața ta simplă ..fără grădiniță

“Tot ceea ce am văzut până acum  mă învață să mă încred în Creator pentru tot ce nu am văzut încă.”  Ralph Waldo Emerson
r1
Draga mea fărâmă de bucurie nestinsă,
te privesc cum plângi de mila cățeilor găsiți la poartă și nu ai liniște în camera noastră când îi știi acolo. Ochii tăi sunt storși de iubirea ce vrea să fie, să se dea, să existe. Atunci te iau de mâna și te asigur că vom găsi o soluție. Toate problemele au o rezolvare ..
Suspinele tale se opresc și în ochii tăi ard stele când ajungem lângă ei.
Dragul meu copil, Îi mulțumesc Celui ce a zis să fii și ai fost, pentru harul de a fi în acest loc..
Ah, ce bine că inima ta simte, ce bine că nu ți-e piatră. Ce bine că prin ea aleargă trăiri de toate culorile și formele, ce bine că ți-e inima câmp de flori în miez de primăvară și…eu te privesc cum iubești viața …și asta mă asigură că am ales bine de data asta.
Viața trebuie iubită!
Cînd nu iubești viața, cînd nu te poți bucura ceva trebuie schimbat. Viața e DAR din Mâini de Dumnezeu!
Nu regret nici o frântură de timp că te-am rupt de oraș și că nu te-am așezat în brațele grădinițelor. Această școlire neorganizată după programe gândite de minți omenești, ți-e cea mai bună școală.
Eu sunt foarte mulțumită de cum te dezvolți, de cum aflii, de cât știi. Nu ești într-un concurs. Viața nu e o competiție între tine și cei ce sunt lângă tine. Viața e cadrul perfect pentru echipă, pentru comunitate, pentru lecții de viețuire în lumea de dincolo de noi.
Nu vreau să te forțez să știi lucruri care nu îți vor fi de folos niciodată. Învață dragul meu tot ce îți e de folos acum și aici, învață tot ce îți naște interes, tot ce te ajută să fii floare deschisă spre soare, tot ce îți lasă ochii să fie stele, tot ce ai nevoie ACUM și AICI.
Nu vreau să fii plin de ce cred alții că ți-ar folosi cândva. Ești unic. Ai povestea ta cu file nescrise. Povestea ta poate schimba lumea dacă o lași să se scrie …Nu ești copia nimănui, ești un modelaj unic.
Cum să te învăț engleză sau franceză azi? Azi, când tu arzi de curiozitate și pasiune pentru animale, ferme…Cum să-ți spun: lasă prostiile cu ferma și hai la lucruri serioase ca limbile străine și matematica…Cum să insist să învățăm numere când tu ai nevoie să știi literele și să scrii peste tot numele animalelor din ferma ta? De ce să te opresc din ce trăiești când tu trăiești cu pasiune?… ca să te duc la lecții de pian, de dans, de orice altceva decât ce ai vrea tu să faci? Trăiește pe ritm de vânt și pe glas de păsări! Vom avea grijă să stăm atenți și să căutăm răspuns la întrebările tale. Te vom ajuta cu ce putem, cu ce știm…și te vom ține printre oameni de toate vârstele, printre animale, printre pomi, printre dealuri, printre cărți atent alese…
Nu TREBUIE nimic când vine vorba de a știi, de a acumula.
Nimic nu trebuie ..
Viața se trăiește natural, în limitele lui Dumnezeu. În limitele Lui poți face tot ce vrei.
Mă simt responsabilă să trasez limitele Lui în dreptul vieții tale…în rest fiii LIBER! Liber să te dai rob dragostei, bucuriei, mulțumirii, liber…
Joacă-te copil drag, plângi cu cei ce plâng, fii milos, dăruiește, crede, fii entuziasmat, întreabă, caută, nu te mulțumi cu puțin, dar fii mereu mulțumit cu cât ai, mărturisește-ți păcatele, iubește fără măsură,…și când nu poți să fii bun te asigur că harul lui Dumnezeu îți va veni în ajutor.
Stai într-o nesfârșită îmbrățișare cu Creatorul Tău!
Viața e frumoasă!
Nu vreau să știi să numeri până la 100 dacă nu ai nevoie să știi asta, dacă nu îți folosește la nimic acum, Vei învăța dacă vei avea nevoie…poate la numărarea puilor de animale din ferma ta. Atunci cu inters, pasiune și fără trudă vei găsi rostul acestui 100.
Nu vreau să știi poezii doar ca să mă pot mândri cu câte știi tu, nu vreau să te privez de păsările ce vin dimineața în ogradă, nici de orele în care în casă miroase a mâncare ce se prepară pentru amiază, nici de fulgii amiezii ținându-te într-o bancă de grădiniță, învățând din cărți despre viață. Viața se învață trăindu-se. Dacă azi ne dorim să evadăm pe dealuri cu câinele și o sanie la ora 11, evadăm…
Vei învăța cu pasiune și iubire viața.
r6
Azi mă gândesc cu milă la copiii plini de energie ce TREBUIE să stea într-o sală de grădiniță ca să învețe viața din cărți. Aș face mai mult pentru ei ..
 Apoi îmi amintesc că eu nu am datoria să conving pe nimeni de nimic. Eu pun semințe atunci când îmi trăiesc viața pur și simplu.
Dumnezeu face semințele să crească când vrea El și cum vrea El, pe ritmul Lui. El dirijează creșterea ..
Noi stăm liniștiți. Viața e frumoasă! :)
r8
https://andreeastanciu.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu