luni, 2 iunie 2014

..simt ca am nevoie sa fac tot ce simt alaturi de cineva care traieste ca mine ..sa fie pur si simplu, fara atatea complicatii ..si viata mea se scurge incet ..uneori ma simt un val asemeni marii care se zbate sa treaca furtuna si asteapta iar Soarele sa-l atinga, sa-l imbratiseze si sa-l traiasca ..
Ma simt un val in timp si non-timp, rupta de Adevar. Caut siguranta si liniste. caut pace si iubire. Si parca tot ce caut, nu apare. Am invatat sa ma duc in mine ..insa uneori ai nevoie sa impartasesti iubirea din Suflet. Si am asteptat ani, am trait in zboruri de avioane, pana la urmatorul sa-l imbratisez iar ..Si ramaneam iar singura asteptand o alta intalnire. Nopti visand, viata urmandu-si drumul, cu lumina si intuneric. Cu ridicari. infrangeri. cu speranta si incredere.
Dialogul inimii cu Dumnezeu. Cel care m-a creat si mi-a adus in cale povesti. 
Ma intreb oare, Dumnezeu stie ce-mi doresc ..sa inteleg ca nu a venit timpul ..sau poate a fost si nu l-am vazut ..
Ganduri intr-o zi de luni ..doruri. traire.povesti si amintiri. neimpliniri si frumuseti. toate in mine sunt. le traiesc, le-am trait. scrisul sincer, cata fascinatie si cat mister! ..Cate ganduri nespuse raman in noi daca nu avem cui sa le impartasim..Oare nu merita in viata asta sa lupti sa gasesti acea fiinta ..maine poate fi prea tarziu ..oare de ce ne complicam vietile in povesti care nu ne apartin ..de a depasi ce? ..nimeni nu este fericit pe deplin ..pensula inimii asterne bucuria copilului de a trai prin lucruri simple si incredere totala. Cred in iubirea pana la moarte. Mereu am crezut in ea si sper sa mai fie pe acest Pamant fiinte care sa o astepte si sa o culeaga in inimile lor. Iubesc iubirea de a trai vesnicia aici si dcinolo. Iubesc privirea soaptei si sarutul diminetii pe frunte. Iubesc asternuturile catifelate si mirosul de "noi"..iubesc sa imbratisam si sa ne adancim seara in noi ..iubesc toate astea, fac parte din ce sunt. Sunt vii in mine ..le-am mai trait si de aceea imi sunt atat de intime, de nuantate si pline de Frumos. Iubesc timpul daruit intr-u totul Celui pe care il iubesti ..m-am saturat de fragmente si  bucati de iubire ..prea putin pentru o viata fragila si atat de scurta ..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu