vineri, 11 iulie 2014

DIN INTELEPCIUNEA INGERILOR..OPTIUNI


Greutatea optiunilor:
Ingerii va indruma sa va amintiti ca este intodeauna benefic sa priviti la greutatea optiunilor 
si 
sa vedeti situatiile cu precautie, meticulozitate si cu onoare, fara emotii excesive,
doar asa cand faceti alegerile voastre va veti simti puternici in masurile pe care le luati.
Luati-va timp sa ganditi si sa priviti la sentimentele voastre, acest lucru va ajuta sa eliberati 
ceea ce simtiti cu adevarat in interior, sa faceti un consiliu intelept cu sufletul vostru
sincer si sa aveti incredere ca va ajuta sa vedeti imaginea de ansamblu.
Sufletul stie ce este cel mai bine pentru voi, este important sa va amintiti si 
sa urmati ceea ce intuitia va spune.
Doar voi puteti sa decideti daca sa aveti incredere in voi.
Acest lucru este foarte impotant, aveti de lucru cu voi, trebuie sa fiti increazatori in alegerile pe care le faceti.

 
Afirmatie:

In fiecare zi eu sunt din ce in ce mai responsabil, am incredere in evolutia mea,
am in credere in intuitia mea, am in credere ca fac alegeri corecte si onorabile pentru mine 
si viata mea.
Și așa este.

Sunteti iubiti si sustinuti intodeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu