sâmbătă, 20 septembrie 2014

Imaginea perfecta a unei relatii complete si autentice

Cu totii ne intrebam cum sta treaba cu relatia. Care sunt lucrurile care conteaza? Daca exista o definitie perfecta a unei relatii fix aceasta este. Am gasit aceasta definitie la o amica…pe Facebook.

“Sa ai incredere in celalalt…sa te deschizi in totalitate si sa te abandonezi complet in bratele lui cu siguranta si daruire…sa va lasat apoi purtati de iubire in iubire cu iubire…impreuna… Aceasta este imaginea perfecta a unei relatii complete si autentice.”
Si ca tot se implinesc 164 de ani de la nasterea lui Mihai Eminescu…am gasit niste versuri care mi-au placut foarte mult si o bucata dintr-o scrisoare trimisa de Eminescu iubitei sale, Veronica Micle.
“Doua inimi cand se-mbina,   Cand cufund pe tu cu eu,   E lumina din lumina,   Dumnezeu din Dumnezeu”
Corespondenta Mihai Eminescu – Veronica Micle (XV) – ultima scrisoare. (fragment)
“(…) Nu risipi partea cea mai buna a vietii si a inimei d-tale pentru un om care nu e vrednic sa-ti ridice praful urmelor si crede-ma odata in viata cand iti spun marele adevar, ca cel ce nu e-n stare a se iubi pe sine, nu e-n stare a iubi pe nimenea. Va fi poate ca orice organism o jertfa a instinctelor sale fiziologice impreunate c-o idee fixa. dar cand un asemenea om ca mine va cerceta cenusa din inima lui, va vedea ca nu exista inca nici o scantee, ca totul e uscat si mort, ca n-are la ce trai, ca taraie in zadar o existenta care nu-i place nici lui, nici altora. Nu cred nimic, nu sper nimic si mi-e moraliceste frig ca unui batran de 80 de ani. Dta traiesti si eu sunt ucis – ce raport poate fi intre noi?
De aceea lasa amaraciunea de-o parte, bucura-te de-o viata care va fi frumoasa inca, pentru ca ai devenit o femeie demna, pentru ca astazi esti ceea ce ar fi trebuit să fii totdeuna dupa dispozitiile Dtale generoase si dupa spiritul de adevar pe care-l ai. Parerea de rau de a-ti fi cauzat Dtale dureri e singura parere de rau pe care-o am… Te rog iarta-mi-le cu atat mai mult cu cat mai mult cu cat eu n-am nimic de iertat, cu atat mai mult cu cat de la Dta n-am vazut decat bine.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu