joi, 15 ianuarie 2015

Scrisoare

 Cand a fost ultima oara cand ati primit o scrisoare in cutiuta postala?

Vai, e prima data cand primesc o scrisoare! E prima data! De cativa ani am tot spus ca mi-ar placea sa corespondez cu cineva, dar era mult mai lejer sa trimit un mail si sa nu trec prin tot procesul de creatie, de lupta cu cerneala (da, scriu cu stiloul), de lupta cu maini nesigure, emotie, iar apoi, rabdare, asteptare, rabdare, asteptare si nesiguranta ca posta romana chiar isi face treaba cum trebuie. Dar, exista un suflet, undeva in Romania, care e departe si care e la fel de romantic si idealist ca mine. Astfel, am trimis a doua mea scrisoare si am primit-o pe prima. Si bucuria ce am trait-o din clipa cand i-am scris pana in clipa in care am primit raspuns, a fost o experienta scoasa din timp si spatiu. Si..voi continua sa trimit scrisori. Si sper sa si primesc. Este intim, este emotie, este caldura si visare, este dincolo de hartie.
Este ceva ce societatea si cultura ne fura de ceva timp.
Este ceva ce necesita investitie de ganduri inspre persoana care va primi cuvintele, investitie de sentimente si amintiri..

Sa scriem scrisori, oameni buni! Sa scriem cu inimile!

 https://calatorinhar.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu