joi, 3 mai 2012

Stiu ca durerea o poti invinge numai daca o accepti si o infrunti,daca o ignori iti patrunde adanc in suflet fara sa stii. Dar mai stiu un alt mod de a invinge durerea... Intr-o zi m-am trezit visand ca sunt intr-o lume identica cu lumea in care traiesc,dar in care singurul sentiment care exista e iubirea.Din cand in cand, reveneam in realitate pentru a rezolva problemele cotidiene,apoi ma intorceam in lumea mea...cei care in realitate aveau priviri reci,aici imi zambeau...in lumea mea nu exista durere sau resentimente,oamenii isi zambesc pentru ca se iubesc...ma simt fericita si implinita,dar trebuie sa ma intorc si in realitate.Dupa un timp,incep sa vad realitatea altfel...dintr-o data le vad ochii celor din jurul meu sclipind de iubire,desi au aceeasi expresie a fetei,ma plimb pe strazi si ii privesc uimita,chiar si cei care fac rau altora au in priviri o scanteie de iubire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu