joi, 6 septembrie 2012

dupa 3 ani

Aceasta fiinta trezeste in mine o stare de iubire infinita, o stare de recunostinta fata de Tine, Tata Ceresc. Stiu ca L-ai trimis in a mea viata ca o imbratisare menita sa ma ajute sa parcurg mai departe aces drum al Tau. A trezit in mine o stare de adoratie, atat de rar intalnita, o stare de a fi in mine si cu mine. Calmul, frumusetea inimii lui ma faceau sa tac. sa tac in a lui tacere. Doamne, frumoasa este tacerea si atat de plina sfintenie! Iti multumesc pentru a ta creatie, a Ta manifestare in a lui faptura. Ascult in mine soaptele cuvintelor rostite. Culeg din mine timpul petrecut cu tine. O,Doamne, traiesc acum si aici, ceea ce Sufletul a cautat atatea existente. Candoare, bunatate, iubire neconditionata, fericire. El este Lumina prin fiecare atom al fiintei, prin mainile atat de minunate, de delicate curge o suava expresie a transcendentului. Simti cum prin ele, te atinge Dumnezeu. Aceasta traire, atat de unica, cat de mult am iubit-o si o reevoc. Nu sunt iluzii, este ceea ce am trait real, viu. Am sters trecutul, vreau sa-l uit. imi doresc sa fiu mereu Lumina, curata si plina de stralucire. Atinsa sunt de al tau chip Tu, iubitul neatins al inimii mele. Si asa vesnic vei ramane. O lumina vie, calda, blanda, aducator de culoare, forta, incredere si speranta. Tu, cel pentru care Cerurile se deschid sa-ti primeasca iubirea. Tu, cel pentru care Glasuri de Ingeri coboara pe pamant. Tu, cel pentru care inima in tacere mi se adanceste in infinit. Tu, cel pentru care fiinta creoneaza pastelul Templului cel Sfant. O, Tu, Preaiubitule, mainile'ti cuprinzi in rugaciune. O, Tu, fericire! Atingere fara cuprins, Pace fara de sfarsit. Tie lauda si inchinare iti aduc acum si aici. Cu infinita iubire si recunostinta, iti multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu