joi, 6 septembrie 2012

Promit ca insusi cuvantul "relatie" va desemna pentru mine un lucru mare, inalt, deosebit! Relatia poate reprezenta pentru multi dintre noi reintalnirea a doua suflete si continuarea legaturii dintre ele. Noi nu avem nevoie sa ne legam de oameni care sa ne satisfaca anumite nevoi, sufletele noastre vor sa se deschida in fata sufletelor care sa le ofere imboldul pe care toti il asteptam! Pentru ca fiecare dintre noi simte ca in el se afla mai mult, mult mai mult si are nevoie de un impuls care sa-l trezeasca! Eu stiu asta! O simt cu toata fiinta mea! Promit ca nu voi mai plonja niciodata in ape necunoscute! Nici nu am de ce! Dumnezeu mi-a dat intuitia! Iar eu de ce nu o folosesc?! Doar stiu mereu ce interes ai tu, pana unde poti merge ca sa-ti atingi acest interes si cat de mult bun simt poti manifesta de-a lungul acestui drum. Promit ca nu voi face nimic care sa nu-mi faca cinste, ca femeie! Am venit aici pentru ca unii oameni au nevoie de mine si eu am nevoie ei ca sa imi pot urma calea! De ce sa merg pe drumurile care nu duc la destinatia mea? De ce sa stau cu ochii inchisi cand e atat de multa Lumina? Promit ca nu ma voi folosi de frumusetea mea ca sa produc suferinta! Voi oferi doar ceea ce pot oferi acelei persoane si niciodata nu voi da senzatia ca as putea oferi mai mult decat sufletul meu vrea sa se deschida in fata ei. Promit ca imi voi pastra puritatea sufletului si nu voi uita niciodata sa zambesc! Promit ca nu voi inceta sa ma daruiesc cu toata fiinta mea, Tie, pentru ca Tu trezesti femeia din mine! Si esti Barbatul meu! ...si nu pentru ca nu am invatat pana acum ce mi-a aratat Viata, ci pentru ca imi doresc sa fiu cu adevarat recunoscatoare ca Dumnezeu m-a facut Femeie! http://cuvintesiculori.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu