vineri, 18 aprilie 2014

Transformarea inimii


“Daca stii ce transforma o singura inima, inseamna ca stii ce poate transforma o lume intreaga.” - Marianne Williamson
Nu-i deloc greu sa constientizam de ce are celalalt nevoie intr-un moment dificil al vietii sale, pentru ca exact de acel lucru am avut si noi nevoie in momentele noastre dificile. Este necesar doar sa ne oprim pentru o clipa si sa constientizam aceste lucruri, inainte de a intra in judecata sau in condamnare fata de comportamentul celuilalt. Daca ne-am putea reaminti ca orice om care creaza suferinta la randul sau este un om care se zbate el insusi in suferinta, atunci in inima noastra ar avea loc o profunda transformare.
Atunci am intelege ca nu este nimic personal la mijloc, ci este doar o situatie prin care celalalt doar in acest mod stie sa o traverseze. Iar in aceste momente nu are nevoie de razvratirea noastra, ci de iubirea noastra.  Iubirea noastra fata de el, tocmai in clipele in care aceasta ar parea ca n-ar merita aceasta iubire, va produce o reala transformare atat in inima noastra, cat si in inima celuilalt.
Transformarea inimii noastre se va petrece in momentul in care am fi putut alege razvratirea, dar in schimb, am ales pacea. Atunci cand am fi putut alege sa judecam, dar am ales, in schimb, sa intelegem. Atunci cand am fi putut alege sa intoarcem moneda, dar am ales, in schimb, sa intoarcem obrazul. In acel moment, lasam la o parte toate credintele noastre egotice si ne deschidem spre un taram magic, demult uitat, acela al Iubirii Divine. Acea Iubire care vindeca total si complet, care nu poarta resentimente, care nu tine dusmanie, care are puterea de a transforma inimile oamenilor pentru totdeauna, reamintindu-le Cine Sunt Ei cu Adevarat.
Inima omului se transforma cu adevarat atunci cand acesta este capabil, ca in ciuda tuturor situatiilor dificile sau dureroase pe care le-a experimentat cu cineva, sa poata sa-si deschida inima si sa spuna: “Multumesc. Multumesc pentru aparitia ta in viata mea si multumesc pentru binecuvantarea pe care mi-ai adus-o la lumina constiintei. Multumesc ca existi si iti doresc tot binele din lume si stiu ca experienta noastra, exact asa cum a fost ea, a adus lectii valoroase pentru amandoi. Multumesc cu sinceritate, din adancul inimii.”
Renuntarea la vinovatie, la resentimente sau la condamnare impotriva celuilalt, ne va ajuta sa constientizam ce rol minunat are aceasta persoana in viata noastra. Atunci constientizam ce dar binecuvantat reprezinta intalnirea noastra cu acesta, oferindu-ne oportunitatea sa ne eliberam de tot ceea ce Noi nu suntem, pentru a cunoaste Experienta a Ceea Ce Suntem.
Din momentul in care am cunoscut Realitatea Iubirii Divine, inimile si vietile noastre sunt transformate pentru totdeauna. Chiar si in momentele in care nu o vom trai, vom sti ca exista o posibilitate mai inalta spre care suntem intotdeauna chemati sa o recunoastem si sa o retraim. Acest lucru ne poate fi uneori de ajuns pentru a ne Reaminti Adevarata Realitate.

http://taniatita.info

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu