luni, 14 ianuarie 2013

Cum sa transformi suferintele sufletesti intr-un program de dezvoltare personala

Cred ca suntem in mijlocul unei revolutii profunde. Vorbesc despre revolutia interioara care se da in sufletul fiecaruia dintre noi. Vad multi oameni. Vorbesc cu si mai multi prin prisma meseriei si-a binecuvantatului internet. Ascult povesti despre suflet, evolutie, extinderea constiintei, programarea subconstientului in aceasta criza globala(revolutie a constiintei) in care inotam cu totii.
Surpriza este ca nimeni nu se vaita ca n-are bani in buzunar, nimeni nu plange ca n-a mai mancat carne de-un an(pentru ca alegerea ii apartine), nimeni nu-si doreste vila cu doua etaje sau sufera ca n-are decapotabila. Insa toti, de la mic la mare, isi doresc sa creasca spiritual, vibrational. Astea chiar sunt VESTI BUNE! Eu sunt fericita sa traiesc intr-o asemenea lume.
Si totusi avem cateva suflete care nu se bucura de evolutie si nici de oportunitatile de crestere. Eu cu aceste femei lucrez si pe ele incerc sa le urc o treapta pe scara evolutiei.
Si-am aplicat un chestionar, la care am primit niste raspunsuri, pe care le-am interpretat si comparat cu un chestionar mai vechi cu 5 ani. Stii ce-am aflat?
 SUFERINTA te impiedica sa ACTIONEZI, sa te bucuri, sa crezi intr-un destin senin, implinit, sanatos, frumos.
Stii despre ce suferinta vorbesc? Despre suferinta ta veche, aceeasi de acum 5 ani.
Ce inseamna asta? Ca e greu sa te scapi de bastul care te trage in jos de atata amar de vreme, ca e si mai greu sa scapi de suferinte, ca evolutia spirituala se produce lent, lent.
 E nevoie de multa munca din partea ta ca sa ajungi sa intorci definitiv spatele suferintei.
Gandeste-te ca au trecut cinci ani de zile si tu te confrunti cu aceeasi suferinta.
Mesajul meu de astazi cauta sa te faca constienta ca EVOLUTIA e lenta si MUNCA e multa. Nu progresam atat de repede pe cat ne dorim si rezultatele apar dupa ce schimbam ceva la nivel profund in sufletul, mintea si constiinta noastra. 
De cand ne cunoastem, si au trecut 7 ani, ma lupt cu lenea ta, zona ta de confort, amanarea ta, lipsa de motivatie, lipsa unui partener, dorinta de independenta financiara, motive universale care te tin pe loc, pe tine si pe alte zeci de mii de femei cu care eu intru in contact in fiecare zi.
Ma straduiesc sa construiesc impreuna cu tine o strategie de dezvoltare personala pe care s-o urmezi cu pasiune si credinta, ca sa nu mai cazi in capcana amanarii celor mai importante aspecte din viata ta.
Sa vedem care-i cea mai mare frustrare a ta si cum putem s-o transformam intr-o resursa care-ti poate schimba viata.
 HARTA SUFERINTELOR
  •  Nu am incredere in mine.
  • Sunt singura
  • Sunt dependenta de familie/ Sunt dependenta de iubit
  • Nu-mi permit sa stau cu chirie/Nu am o casa a mea.
  • Sunt neimplinita/ N-am realizat nimic pana la 40 de ani.
  • N-am un job/Nu-mi gasesc de munca/N-am bani.
  • Nu-mi gasesc vocatia/N-am motivatie/N-am vointa.
  • Nu intreprind nimic/Nu sunt independenta financiar.
  • Am o relatie tensionata, toxica.
  • N-am planuri personale care sa ma entuziasmeze./N-am viziune asupra propriei vieti.
  • Sunt singura de prea mult timp/N-am niciun sprijin(familie, prieteni).
  • Infidelitatea sotului meu.
  • Frica de boala, de ziua de maine, frica de a pierde pe cei dragi.
  • Nu am incredere in barbati.
  • S-a incheiat relatia pe care mi-o doream.
  • Dependenta/neputinta financiara
  • Neputinta de a ma abtine de a manca dupa pofte (de a tine un regim alimentar corect si pana la capat)
  • Dependenta emotionala (nu ma pot desprinde dintr-o relatie neimplinita 
  • Nu am progresat deloc in domeniile care ma intereseaza.
  • Frica de esec/Nu reusesc sa fac nimic util in viata mea.
  • Nu am unde sa plec, nu am bani desi relatia nu mai merge.
  • Nu am job, nu am coltisorul meu, depinde de parinti si am o dependenta emotionala de iubitul meu.
  • Lipsa iubirii/ Frica de abandon.
  • Frica de-a lua decizii gresite /Frica de-a fi judecata.
  • Ma simt inferioara/ Nu fac nimic pentru mine
  • Teama de necunoscut.
  • Nu ma regasesc/Nu ma simt importanta.
  • Nu ma simt indeajuns de buna, draguta, atragatoare, interesanta.
  • Nu am avut niciodata o relatie serioasa.
  • Sentimentul de vinovatie/M-am despartit de omul pe care il iubeam foarte mult.
  • Nu stiu sa traiesc singura.
  • Mi-e rusine cu viata mea, cu mine/Mi-e rusine de pozitia mea sociala.
  • Nu sunt luata in serios/Nu sunt recunoscuta.
  • Sunt lipsita de forta/Nu pot evolua.(sunt furioasa.)
  • Lipsa unui partener de viata
  • Nu ma iubeste, doar ma foloseste.
  • Nu pot sa ma ridic de jos, de aici unde e frig, rece si trist.
  • Nu mi-am descoperit o cale a mea pe care sa pasesc bucuroasa.
  • Nu ma apreciez, nu ma pun in valoare, nu ma iubesc.
  • Sunt lenesa, sunt o putoare/Am o viata anosta.
  • Mi-e teama ca ma fac de ras.

Ieri n-am fost in stare de nimic. Am privit ore in sir aceasta lista. Am stat si m-am gandit cum sa te ajut sa ACTIONEZI altfel decat ai facut-o pana acum. Cum sa te inspir sa virezi la dreapta fara sa te mai uiti inapoi, cum sa te motivez sa arzi podurile in urma ta?!
Pentru ca stiu, din proprie experienta si din kilogramele de marturii ce le primesc de la femei, ca nimic bun nu va intra in viata ta daca continui sa traiesti asa cum ai facut-o pana acum. Vrei altceva de la viata? Vrei IUBIRE, BANI, FRUMUSETE, CALATORII, un CAMIN FERICIT?
Nimic nu conteaza in viata daca nu traiesti ceea ce iti doresti. 
 TU STII CE-TI DORESTI. Blestemul este ca tu nu te APUCI DE CEEA CE-TI DORESTI.
Cum vrei sa REUSESTI, sa IUBESTI, sa construiesti un CAMIN, sa nasti un COPIL, daca nu faci NIMIC pentru a-ti implini cele mai fierbinti dorinte ale tale?!
  •  “Stii, Andreea, parintii mei nu m-au ajutat sa cresc cu incredere in mine.
  • Mama m-a respins si nu i-a pasat decat de sticla ei de bautura.
  • La mine in casa au fost numai batai, tipete si scandal. De unde sa am eu incredere in fortele mele?
  • Mi-e rusine cu parintii mei si sunt furioasa pe ei ca nu m-au ajutat cand aveam nevoie!”
 STOP! 
 Femeie, cati ani ai implinit? Cati ani de SUFERINTA ai trait? Crede-ma ca nu mai multi decat anii ce i-ai pierdut asteptand ca cineva sa-ti ceara iertare, ca cineva sa te ceara de nevasta, ca cineva sa te salveze si sa te remarce pentru calitatile tale sufletesti extraordinare.
Nu faci ceea ce iti doresti sa faci.
De aici nefericirea ta. Indoiala si nesiguranta de sine. Durerile de cap. Lipsa stimei de sine. Frica si nesiguranta naste din faptul ca nu te pui in miscare pentru DORINTELE tale. Din faptul ca in fiecare noua zi ce ti-o da Dumnezeu faci exact ceea ce ai facut si ieri. Intelegi de ce esti NEFERICITA, NEIMPLINITA, SINGURA?
Asteptarea este starea oamenilor care pleaca la lupta fara arma in mana.
 Arma ta este CREDINTA. Tu renunti la CREDINTA cand spui ca “nu pot”, “nu stiu”, “nu merit”. Te inseli singura. Investesti energie in ESEC. Si consumi energie pentru PROIECTUL de SUPRAVIETUIRE in loc sa lupti pentru VISUL din COPILARIE.
 Daca ai face ceea ce-ti doresti sa faci ai obtine BUCURIE, SUCCES, IMPLINIRE.
Cumva ti-e frica de BINE? Ce ai pierde daca ai obtine tot ce-ai sperat vreodata?
Nu cumva ti-e frica ca obtinand tot ce vrei nu vei mai beneficia de intelegerea, sustinerea, umarul si compasiunea celor apropiati? Se poate ca frica de-a pierde ceea ce ai si primesti azi sa se evapore prin implinirea tuturor visurilor tale?
Ia gandeste-te si raspunde la urmatoarea intrebare: Ce pierzi daca obtii tot ce vrei?
___________________________________________________________________
Poate afli de ce nu misti un deget ca sa iesi din starea de mediocritate in care inoti de atata vreme. Poate ai o revelatie care te pune in sfarsit in miscare. Ce zici?
Eu sunt pregatita sa lupt alaturi de tine. Dar nu sa lupt pentru tine si tu sa astepti sa vina CINEVA sa te scoata din necazul si suferinta in care singura te complaci de 5, 7 ani.
Nu te-ai saturat sa traiesti doar ca sa platesti chitante si facturi, sa te aprovizionezi din supermarket, sa muncesti ca sa-ti umpli frigiderul de bautura si mancare, si sa-ti platesti ratele bancare? Nu te-ai saturat sa-ti consumi energia gandindu-te la SUPRAVIETUIRE?
Cate familii cunosti care au frigiderele burdusite, case de lux, trei masini la scara si posibilitatea de-a isi cumpara orice si acum traverseaza o mare criza existentiala?
Eu cunosc toate aceste familii si sunt sigura ca si tu ai avut placerea sa-i cunosti si sa afli ca filozofia de viata ce ne-a fost administrata se confrunta cu-o mare criza spirituala.
Nu ne mai ajunge sa avem de toate. Nu ne mai bucura sa avem de toate in casa. Nu ne mai incanta sa stim ca putem zbura oriunde, nu ne mai multumeste ce avem de toate.
Si tu, si acesti oameni realizeaza esecul filozofiei de viata ce au urmat-o pana-n panzele albe. Suntem in criza. Si mare e criza noastra interioara. Si daca nu te pui in miscare, vei sfarsi si tu pe insula disperarii asa cum o traim deja la nivel mondial.
Foamea spirituala bate foamea materiala
Nu banii ne salveaza, nu masina achiztionata, nu apartamentul cu doua camere, nu vacanta in Maldive, nu barbatul visurilor tale. NUMAI TU POTI FACE CEVA PENTRU TINE.
 Si numai prin TINE, prin VOCATIA, PASIUNEA, TALENTUL tau, poti ajunge la TINE. 
  •  Iti dai seama ca “scara pe care ai urcat-o nu era sprijinita pe zidul potrivit”?
  • Iti dai seama ca toti anii de munca si truda nu te ajuta sa fii fericita?
  • Iti dai seama ca ai alergat toata tineretea ta dupa fantomele fericirii?
Singuratatea te nefericeste? Tu singura te faci nefericita fiindca nu stii sa te bucuri de tine, fiindca iti irosesti in plangeri si vaicareli oportunitatea de-a face cunostinta cu tine si-a petrece timp de calitate in pasiunile si cercetarile tale interioare.
Cei care au parteneri nu stiu cum sa scape de ei ca sa se bucure de lumea lor interioara, de pasiunile si placerile sufletului, de-un moment de intimitate reala cu al lor sine special.
Si aceeasi recomandare o am pentru fiecare suferinta de mai sus. Lipeste-ti hatya suferintelor la indemana si lucreaza cu ea.
Suferinta se evapora cand te pui in miscare pentru ceea ce-ti doresti cu adevarat. Frica se evapora cand actionezi cu teama in san.
Intri automat intr-un PROGRAM DE DEZVOLTARE PERSONALA cand stai fata in fata cu SUFERINTA ta. Testeaza-te!
 Nu invatam niciodata din exemplele altora.
 Am ajuns sa cred ca tot ce-am asternut pe hartie nu ti-a folosit prea mult deoarece tu crezi ca tie nu ti se poate intampla sa te intalnesti cu barbatul ideal si sa nu fii fericita. Sa te intalnesti cu un salariu mare si sa nu te bucuri de vacante, sa te intalnesti cu succesul  si faima si totusi sa simti disperare. Tu esti SPECIALA. Nimic nu te poate atinge daca iti atingi VISURILE.
GRESESTI. Asculta-i cu adevarat pe cei care au trait luxul, succesul, casatoria, puterea.
Asculta-le inima. Si vei ajunge sa te bucuri de TINE, asa cum esti si cu ceea ce ai.
  •  Urmatesti ca drogata mirajul unui viitor favorabil, stralucit si poleit cu de toate.
  • Alergi ca nebuna in “cursa de soareci” fara sa simti PREZENTUL de sub picioare.
  • Te proiectezi intr-un viitor fabulos fara sa intelegi ca doar prezentul iti ofera sansa sa te bucuri cu adevarat de viata.
  • Intelegi ca autoproiectia este o strategie paguboasa?

  •  Cand voi avea destula incredere in mine imi voi schimba meseria care astazi ma chinuie.
  • Cand voi avea si eu un partener voi cunoaste cu implinirea si fericirea.
  • Cand voi avea destui bani ca sa ma mut in casa mea voi face cunostinta cu realizarea.
  • Cand imi voi descoperi vocatia ma voi scapa definitiv de depresie si lipsa de sens.
Si intre timp ce faci? ASTEPTI? Astepti sa vina CINEVA sa scoata din TINE cea mai buna varianta a ta? Sunt pregatita sa lupt alaturi de tine si sa te vad stralucind de fericire.
 Nimic in viata ta nu o sa se schimbe pana ce nu te schimbi pe tine!
Viata ta este foarte pretioasa si te rog din inima sa nu ti-o irosesti in AUTOPROIECTII. “Intr-o zi o sa fiu fericita, implinita, casatorita, realizata.”
Traieste-ti viata din plin! Astazi poti fi curajoasa, fericita, implinita prin ceea ce esti si faci.
Nu mai rata sansa de-a trai viata. Azi, maine nu stii niciodata daca va mai veni.
Nu mai alerga dupa himerele fericirii, imbratiseaza ce ai astazi, aici si acum.
 Ce ai, femeie binecuvantata cu doua maini si doua picioare?
Ai sanatate, ai toata viata in fata, ai o inima care bate, ai vedere, auz, ai competente cognitive, ai abilitati grozave, ai un talent ce asteapta sa-l scoti din tine.
Ai totul ca sa fii cea mai buna varianta a ta, astazi, nu maine, sau in 2013.
Acum e un nou incepu pentru tine, daca lasi sa moara, odata cu acest sfarsit de an, vaicareala, lenea, frica, lipsurile ce le intretii si hranesti in subconstientul tau.
 Esti pregatita sa arzi podurile in urma ta? Esti pregatita sa-ti traiesti VIATA?
Astept mesajul tau AICI SI ACUM, care vreau sa contina ANGAJAMENTUL tau PUBLIC a ceea ce TE APUCI SA FACI chiar de ASTAZI si eu sunt la dispozitia ta ca sa sprijin scara de peretele potrivit. Tot ce-mi doresc este ca TU SA-TI IMPLINESTI DORINTELE, sa DEVII O FEMEIE IMPLINITA cu CEEA CE ESTI si CEEA CE AI.
P.S Nu uita, calatoria incepe cu TINE(practica), nu cu ceilalti(teoria).
Stii de unde stiu asta? Am invatat-o pe propria piele si am notat experienta vietii  cu lacrimi in prima carte pe care am scris-o acum 5 ani. SUFERINTELE mi-au oferit sansa sa ma dezvolt ca personalitate, suflet si constiinta. Astazi, am ajuns la maturitatea in care MULTUMESC trecutului meu pentru SANSA oferita. 
Fiecare suferinta mi-a declansat un program de dezvoltare personala.
Daca vrei sa-ti VINDECI TRECUTUL ca sa traiesti PREZENTUL, eu iti stau la dispozitie. Dar nu inainte de-a auzi ANGAJAMENTUL tau PUBLIC. 

 http://www.stilultau.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu