luni, 14 ianuarie 2013

Tu nu esti mama ta, nu esti tatal tau, tu esti cine esti si datoria ta este s-o dovedesti

Cred ca ai obosit. Si eu am obosit facand  planuri pentru o viata mai buna. Societatea asta desteapta ne convinge ca nu suntem destul de buni, destul de grozavi, destul de destepti, destul de bogati si asa mai departe.
Cateodata simt ca viata mea de astazi n-are nicio valoare deoarece este o viata normala. Mai ales cand privesc pe geama afara.. :-) Ti se intampla si tie sa nu te simti destul de buna pe motiv ca altii sunt mai buni decat tine in ceea ce fac?
Cred ca toti ne dorim mai multa bucurie in viata, mai multe vacante, mai multa sanatate, daca ne lipseste, mai multa prosperitate ca sa ne permitem o viata mai buna.
Te-ai intrebat vreodata:
  • De ce unii oameni se schimba definitiv si altii doar temporar?
  • De ce unii obtin tot ce-si doresc si altii de abia supravietuiesc?
  • De ce unii merg pana la capat si altii se opresc la jumatatea drumului?
Zig Ziglar spune cam asa, caracterul spune asa, “caracterul te ajuta sa te dai jos din pat, implicarea te determina sa treci la fapte. Credinta, speranta si disciplina te ajuta sa mergi pana la capat.”
Succesul nu se produce peste noapte. Cel putin, eu n-am trait asa ceva si nici n-am auzit povesti care sa confirme ca norocul te face CINEVA. Doar caracterul, atitudinea si speranta te ajuta sa te tii de provocarea ta. Speranta ca si tu poti reusi asa cum cei pe care ii admiri au reusit. Nu-i deloc greu sa incepi, greu este sa ramai pe pozitii in fiecare zi.
“N-ai nevoie sa fii mare ca sa incepi, dar ai nevoie sa incepi ca sa fii mare.”
Stim cu totii cat de greu este sa incheiem anul cu entuziasmul cu care l-am inceput.
Daca privesti acum pe blogurile si statusurile oamenilor pe care ii urmaresti, ai sa gasesti  doar pasiune si entuziasm exprimat in cele mai indraznete obiective si visuri stabilite pe 2013.
Nu ti se pare ciudat ca doar 2%-5% dintre acestia vor sfarsi anul intr-un mare STIL, asa cum si-au propus?
Care-i strategia ta sa nu te dai inapoi niciodata de la ceea ce ti-ai propus sa realizezi?
  • Teama ca nu vei reusi(teama de esec) te impiedica sa te tii de planul ce ti l-ai facut pe 2013.
  • Teama ca nu esti destul de bun ca sa-ti indeplinesti visele te impiedica sa reusesti in 2013.
  • Teama ca nu meriti succesul pe care l-ai dobandi in clipa in care ti-ai indeplini obiectivele, te opreste sa devii omul care ti-ai propus sa devii.
Stiu. E dureros. E cumplit. E ca un blestem. Dar e legat de faptul ca ai crescut in conditii sarace, tacute, fara incredere si prea multa speranta in tine si-n viata. Astea sunt datele cu care ai venit pe lume. Dar nu sunt astea datele cu care trebuie sa pleci din lume.
Ma intelegi ca DATORIA TA este sa schimbi URGENT datele cu care ai venit pe lume?
Societatea in care traim n-o sa faca asta pentru tine, ea baga doar spaima in tine la fiecare pas pe care-l faci cu indrazneala si avant. Au un tupeu maxim sa bage frica in populatie cand toata societatea noastra este bazata pe SPERANTA.
Industrii intregi si-au bazat filozofia pe speranta, incepand cu industria farmaceutica. Au mizat si traiesc in continuare pe speranta oamenilor ca se vor insanatosi si vor trai.
Industria cosmetica si-a cladit sutele de miliardele pe speranta femeilor ca vor inghiti pastilele tineretii si ale frumusetii.
La fel,  programele de slabit si sport. Pe carca cui fac bani? A SPERANTEI oamenilor.
Si tu? Faci pe tine ca n-o sa-ti atingi un banal de VIS? Te consideri jumatate de OM?
STOP! E timpul tau! Tu nu esti mama ta. Tu nu esti tatal tau. Tu esti cine esti si ceea ce faci.
Toti ne pierdem. Toti ne tememem. 80% din populatie actioneaza din teama de-a nu pierde ceea ce au. Doar 20% actioneaza ca sa obtina ceea ce le lipseste. 
Brene Brown, cercetator in vulnerabilitate spune ca, vulnerabilitatea se afla in sufletul fricii, al rusinii, al anxietatatii si-al emotiilor negative ce le experimentam cu totii.
Dar asta nu ne reduce pe toti la statutul de fricosi, tematori si anxiosi care ne tratam o viata de aceste simptome care ne distrug planurile si visurile.
Si aici am o alta dovada stiintifica care te va linisti in legatura cu temerile tale induse de familie si societate.
Un studiu care cuprinde 300 de lideri internationali, inclusiv Franklin Roosvelt, Winston Churchill, Helen Keller, Mahatma Ghandi, Maica tereza, Martin Luther King Jr., a aratat ca 25% dintre ei au avut probleme fizice grave si alti 50% au fost maltratati in copilarie sau au crescut in mare saracie.
Marii lideri ai lumii au ales sa-si transforme drama intr-o poveste de succes personal si sa inspire lumea sa le paseasca pe urme. Tu de ce-ti plangi inca de mila?
Intelegi ca acesti mari lideri inainte de-a cuceri lumea au fost niste oameni VULNERABILI? Si ca vulnerabilitatea le-a oferit sansa sa-si construiasca un destin? De ce?
Pentru ca VULNERABILITATEA este si locul de nastere al bucuriei, al curajului, al credintei, al sperantei, al apartenentei, al creativitatii si al iubirii.
Vulnerabilitatea nu inseamna slabiciune. Inseamna curajul de-a trai IMPERFECT.
De-a pasi in viata asa cum esti ACUM. Fara sa astepti sa “DEVII CINEVA.” E o prostie sa inveti 10 ani ca mai apoi sa faci si tu doi pasi timizi spre vocatia  si cariera ta.
INDRAZNESTE SA FII CINE ESTI! Si cu cine esti construieste-ti o viata frumoasa!
Daca eu asteptam sa primesc specializarea de terapeut, pe care, am obtinut-o de abia anul trecut la sfarsit( noiembrie 2012), noi doua nu ne-am fi cunoscut. Intelegi ce iti daruieste sistemul? FRICA pe paine, pe chips-uri, pe sucuri, pe ce au ei de vanzare la oferta.
Cat mai ai de gand sa tolerezi TUPEUL acestei societati INFECTE? Eu m-am saturat sa astept zile mai bune, oameni potrivi, ajutor specializat, eu fac ceea ce stiu cu ceea ce sunt.
Si cred ca am facut bine pana astazi. In 7 ani mi-am construit o afacere de succes, am scris doua carti si sunt aproape de-a o lansa pe-a treia. Tin ateliere in toata tara si asta fara sprijinul mamei, al tatalui, al iubitului sau al societatii. Eu cu mine am reusit! Tu ce astepti?
Cand o sa crezi mai mult in tine decat in ajutorul pe care-l poti primi de la familie si sistem atunci viata ta se va schimba definitiv. Insa pana atunci te vei lupta permanent cu vocile interioare care baga spaima in tine iar viata ta se va schimbadoar temporar si vei face parte din categoria 80% care actioneaza din teama de-a nu pierde ceea ce au. 
Din cate stiu eu, tu esti omul care vrea sa traiasca bucuria, increderea, iubirea, viata.
Deoarece vreau sa ma asigur ca vei arde panoul visurilor si vei munci in fiecare zi ca si cum ar fi ultima zi din viata ta, te mai torturez putin cu lipsa increderii in tine si-n obiectivele stabilite pe 2013.
Ma intreb daca stii ce inseamna PASIUNE? Dar ENTUZIASM?
Reteta fericirii si-a succesului tau personal si profesional. Cine crezi ca vrea sa se trezeasca fara entuziasm? Nimeni. Si cum se face ca peste o luna, doua, trei ne trezim demotivati sa continuam calatoria ce-am inceput-o in luna promisiunilor si-a marilor provocari.
Ce scrie in dictionar despre pasiune? “O emotie puternica, o iubire arzatoare, elan, dorinta nestavilita, speranta si bucurie.
  • Ai fata de profesia ta o dorinta nestavilita?
  • Ai fata de partenerul tau o dorinta arzatoare?
  • Ai fata de activitatile tale zilnice multa bucurie?
Si-atunci cum vrei sa mearga relatia ta, munca ta, viata ta? Daca rezervoarele tale sunt goale, cum vrei sa cuceresti lumea?
Cuvantul entuziasm vine din “en”, care inseamna “din” si “theos”, care inseamna “Dumnezeul din interior.”
Cat entuziasm ai in tine pentru a incepe ziua si-a o incheia cu acelasi entuziam?
Nu vreau sa-ti dau batai de cap, doar vreau sa te fac constienta ca de tine este nevoie pentru a-ti transforma viata. De pasiunea si entuziasmul tau ai nevoie, nu de-un bilet la loterie.
Daca nu-ti atingi obiectivele este pentru ca nu te implici in proiectele tale, nu pentru ca-ti lipseste talentul. Si aici am avut o revelatie. Preferi sa-ti negi talentele deoarece recunoasterea lor te-ar forta sa le folosesti. Ce zici cat sunt de desteapta?
Recent, am primit multe mailuri care sunau cam asa “nu sunt fericita pentru ca nu mi-am descoperit vocatia, pentru ca sunt singura persoana ce-o cunosc care n-are niciun talent.”
Serios? Nu pare asta o scuza bine documentata? Ai nevoie de-un brevet de talent ca sa incepi sa traiesti? Eu cred ca nu-ti lipseste nimic, doar te agati de niste motive care te indeparteaza de implinire. Tu ce zici? Insisti in vaicareli si mila de sine?
Caracter ai, personalitate ai, minte ai, inima ai, doua maini si doua picioare ai, ce-ti mai lipseste ca sa te apuci de treaba?
Disciplina, pasiunea, entuziasmul se trezesc odata ce faci primul pas. Ai inceput deja?
Excelent! Inseamna ca in curand ne auzim cu rezultatele tale exceptionale. :-)
De abia astept sa ma bucur de ele impreuna cu tine, prietena mea draga.
Misiunea mea este sa ajut cat mai multe femei sa obtina ce-si doresc. Atunci ma pot declara multumita de munca mea. Insa, fara implicarea ta n-am nicio putere, doar speranta.
Rezultatele noastre vorbesc despre cine suntem, mai tare decat ceea ce scoatem noi pe gura. Toti stim sa ne vorbim de bine, sa ne mandrim cu obiectivele si visurile noastre, dar asta nu ne ajuta sa le si implinim, corect?
Bun. Mai departe. Ce ai de facut ca sa te tii de provocarea ta de 12 saptamani si sa-ti transformi definitiv viata?
Hai sa trecem la fapte chiar ACUM. Opreste-te din citit si scrie pe o coala de A4 provocarea ta si odata finalizata lipesteti-o deasupra patului. Scri-o de mana ca asa ii creste puterea ta. Atingerea ta e magina. :-)
“Eu, Andreea Papp, ma angajez sa finalizez cartea “Vindeca-ti inima ranita daca vrei o relatie implinita” pana la sfarsitul lunii ianuarie. Pentru asta, de azi inainte sunt organizata, disciplinata, implicata si punctuala. Ma pun la masa de scris in fiecare zi la aceeasi ora pana ce-mi intra in sange acest obicei.
Sunt extrem de motivata, entuziasta, pozitiva, concentrata si pasionata de vindecarea emotionala. In sfarsit n-am nevoie de nimeni care sa ma impinga de la spate sa scriu si sa fac ceea ce ma psioneaza. Sunt inspirata si plina de resurse extraordinare. Provocarea ma ajuta sa-mi declansez creativitatea. M-am nascut invingatoare si respectandu-mi zinic ritual de scris, imi voi pastra avantul si entuziasmul.
Cea ma buna terapie este creatia pentru mine. Ma elibereaza de tot ce-i negativ in minte si lume. Eu singura am puterea sa-mi transform soarta in destin si sa-mi vindec si stramosii.
M-am nascut ca sa vindec femeile din familia mea si femeile care-mi intra in viata. Sunt recunoscatoare pentru ca am sansa sa construiesc alaturi de tine o lume frumoasa.”
Asta e declaratia mea. O astept pe-a ta chiar aici pe STILUL TAU ca sa salvam viata unei femei. te rog sa opresti orice alta activitate si sa dai drumul gandurilor creatoare sa inspire lumea din jurul tau. Iti multumesc ca ai incredere in mine si iti doresc inspiratie!
Crede-ma pe cuvant, daca iti schimbi imaginea ce-o ai despre tine vei obtine tot ce-ti doresti de la viata. Atata de puternica este terapia cuvintelor tale! Vorbeste-ti ingereste!
Adevarata putere a ta este sa gandesti curat, sa vorbesti frumos si sa pasesti curajos!
Tine minte: Toate alegerile pe care le faci duc la un rezultat. El poate fi senzational sau ingrozitor. Alegerea iti apartine si cred ca stii mai bine ca mine ce inseamna alegeri bune pentru tine.
Cand n-o sa-ti mai pese de alegerile gresite ce le-ai facut, cand n-o sa-ti mai pese de gura lumii, cand n-o sa-ti mai pese de oamenii care te-au ranit si dezamagit, o sa inceapa si viata ta. Pana atunci esti o sa ramai sclava trecutului si-a parerilor celorlalti.
Poti sa-ti iei un nou angajament si-n aceasta directie. Omule, e viata ta! Ce faci cu ea? O pui in asteptare pana primesti aprobare de amnifestare de la mai marii lumii? Fii serioasa si apuca-te de trait!!!
Fa-o chiar ACUM si AICI: “ Nu-mi pasa cat de bun sau rau a fost trecutul meu, nu-mi pasa cat de rea este acum situatia mea pentru ca exista ceva ce pot face ACUM, de astazi, ca sa schimb datele cu care am venit pe lume. Imi pasa de ACUM si AICI. 
Alegerea iti apartine din nou. Eu sunt doar un vrajitor al literelor, tu esti magicianul care poate trabsforma esecul in succes, drama in opera de arta. Doar tu ai puterea asta!
Nu conteaza cine ai fost, conteaza cine esti.
Nu conteaza cine au fost parintii tai, conteaza cine esti.
Nu conteaza decat cine esti astazi!
Cucereste viata si lasa-mi si mie un mesaj la sfarsitul acestui articol cu angajamentul tau din suflet ca sa vad ca nu-mi irosesc talentul. :-) 

 http://www.stilultau.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu