miercuri, 7 august 2013

"Mi s-a spus că sunt frumoasă: mi-a trebuit ceva timp pentru a înțelege că sunt un om complicat dar frumos, că lumea te judecă după aspect pentru că așa este mai simplu. 
Rănile s-au vindecat încet și astăzi pe sufletul meu descopăr câteva cicatrici.
Mi s-a spus că trebuie să ai răbdare: probabil am uitat deseori această regulă, am pretins, am strigat, m-am zbătut și nu m-am lăsat până n-am obținut ce mi-am propus."


Mi s-a spus că este bine să nu te îndrăgostești, că vei cunoaște suferință, dezamăgiri si probleme.
Mi s-a spus că este bine să îți vezi de drum: m-am oprit deseori, am încercat să ajut, să ascult problemele celorlalți și am uitat de visele mele.
Mi s-a spus că oamenii nu merită lacrimile tale: am plâns nopți întregi, am plâns din cauza amintirilor, am plâns din cauza viselor, am plâns pentru că am iubit.
Mi s-a spus că sunt frumoasă: mi-a trebuit ceva timp pentru a înțelege că sunt un om complicat dar frumos, că lumea te judecă după aspect pentru că așa este mai simplu. Rănile s-au vindecat încet și astăzi pe sufletul meu descopăr câteva cicatrici.
Mi s-a spus că trebuie să ai răbdare: probabil am uitat deseori această regulă, am pretins, am strigat, m-am zbătut și nu m-am lăsat până n-am obținut ce mi-am propus.

Viața este o carte care merită citită fără reguli;
Vreau să am ceva de povestit, vreau să știu că am trăit, am iubit cât am vrut, am plâns când m-am simțit cu moralul la pământ, am învățat să-mi iubesc chipul, caracterul și defectele, am luptat pentru ce mi-am dorit și n-am renunțat. Maria Cristiana Tudose

Fotografie: Cella Serghi - Panza de paianjen - Citatul zilei

"Nu mă interesează un bărbat decât în măsura în care cred că-l stăpânesc ca femeie, în care cred că sunt pentru el, într-un moment din viaţă, o fiinţă unică, de neînlocuit. Ştiu că sunt femei mai frumoase decât mine, dar asta nu are nicio însemnătate, fiindcă oricât de frumoasă ar fi o femeie, se poate totdeauna ivi alta, care să fie şi mai frumoasă; dar cred că poate exista o adâncime sufletească, o sensibilitate, o inteligenţă care pot însufleţi în aşa fel un anumit fizic, care pot crea o feminitate infungibilă, amalgam unic de însuşiri de neînlocuit, cel puţin într-o clipă dată, pentru un om într-un anume climat sufletesc."Cella Serghi - Panza de paianjen - Citatul zilei

"Nu mă interesează un bărbat decât în măsura în care cred că-l stăpânesc ca femeie, în care cred că sunt pentru el, într-un moment din viaţă, o fiinţă unică, de neînlocuit. Ştiu că sunt femei mai frumoase decât mine, dar asta nu are nicio însemnătate, fiindcă oricât de frumoasă ar fi o femeie, se poate totdeauna ivi alta, care să fie şi mai frumoasă; dar cred că poate exista o adâncime sufletească, o sensibilitate, o inteligenţă care pot însufleţi în aşa fel un anumit fizic, care pot crea o feminitate infungibilă, amalgam unic de însuşiri de neînlocuit, cel puţin într-o clipă dată, pentru un om într-un anume climat sufletesc."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu