sâmbătă, 16 noiembrie 2013


Scrisoare in noapte..pentru Ea, pentru mine..

Corabia mea merge in a Ta mana,
Ma cheama Cerul, iar stelele plang odata cu mine,
Ma cheama Sufletul si ma cauta mereu.
Unde esti? Raspunde-mi?, unde este Ea, cea pe care am zarit-o odata si mereu mi-a ramas Acolo...,
Ea, care se pierde in aceasta lume efemera..., Ea care nu are nevoie de a sti, doar a simti si Fi!
Fii! draga mea prietena, Fii! Ea, cunoscuta de mine odata, Ea pe care bratele mele au imbratisat-o si iubit-o..
Nu te-am uitat, nu am cum sa te uit, esti Acolo mereu..insa te rog, fii Tu, draga mea, mai atenta si nu ma uita..uitarea ma doare, sa stiu ca te-ai pierdut de al tau drum..te rog, fii acea Ea, din povestile lumii antice, Ea..in alb imbracata si plimbandu-se in ale vantului miresme de parfum..Mainile Tale picteaza in gradina trandafirilor, a lalelelor, a crinilor, ..tabloul chipului Ei..Ea, in Lumina si Intuneric, lupta pe care sufletul o duce in fiecare clipa, dar stiu, tu, Ea, pentru care am ales un drum, vei invinge..Creoneaza in al Tau suflet frumusetea care te inconjoara, ceea ce este sfant si sacru, ipartaseste din ale tale cunoasteri, alinta si iubeste cu multa gingasie pe ei, cei care iti transforma viata in file de poveste, file de iubire, file ale imbratisarii, ei care ti-au intrat in viata ta..filele date incet, una cate una, fila Ta draga mea, chipul Tau pe care l-ai vazut in cartea Cartilor..Ce minune ti-a fost dat sa traiesti, adu-ti aminte si simte energia inceputului..
Mama Mea, Tatal Meu..cei care in Ceruri sunteti si ma vedeti, daruiti-i ceea ce a uitat,.. 

Lumineaza-mi acea parte pe care am lasat-o,..umple-ti-mi Sufletul cu pastelurile gandurilor voastre, cu candoarea, cu joaca, cu toata simplitatea si daruirea neconditionata pe care o manifestati pentru noi.
Va multumesc si va imbratisez cu multa Iubire, Iubirea pe care voi mereu mi-o daruiti atat de frumos si pur!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu