sâmbătă, 16 noiembrie 2013


Doamne Dumnezeule, Tata Ceresc, te implor cu umilinta ajuta-ma sa duc toate poverile acestei lumi, ajuta-ma sa te iubesc mai mult, ajuta-ma sa te simt in fiecare clipa in a mea viata.
Ajuta-ma sa urmez Calea, sa vad semnele Tale, ajuta-ma sa devin Una cu tine, ajuta-ma Iubite Iisus Christos. 
Doamne da-mi sanatate, ajuta-ma sa fac fata greutatilor vietii, ajuta-ma si Lumineaza-mi a mea viata. 
Cine stie incotro drumul meu va fi, cine stie directia pe care Dumnezeu mi-o va arata...Doamne, asculta-mi ruga si arata-mi Calea Ta, nu Calea Mea...sunt un bambus gol, in aceasta lume, in aceasta viata pe care o duc...de mica am plans mult si voi mai plange, de mica am privit stelele, de la al meu geam,..priveam Dincolo de Toate si Tot..plangeam si eram cu ale mele lacrimi, lacrimi daruite de EL...sunt mica, atat de mica ca o furnica,...sunt o fiinta creata "dupa chipul si asemanarea ta", o fiinta cautatoare de Divin, o fiinta care isi doreste sa fie in a ei viata.
De mica am stiu ca timpul meu va fi sa te caut pe Tine mereu si mereu!


In a mea fiinta lasa sa curga umilinta, compasiunea, rabdarea, iubirea Ta Doamne!

Te rog, cand voi pleca din aceasta lume, sa fiu intr-u totul imbratisata de Iubirea si sustinerea Ta divina. Ajuta-ma sa fac in fiecare secunda, sa percep si sa simt vocea Ta, ajuta-ma sa renasc si sa parcurg al Tau timp daruit, inconjurata de frumusetea Ta!  


Doamne,Tata Ceresc! Ajuta-am sa fiu treaza in fiecare clipa a vietii mele, da-mi exprimare si corectitudine in gandire si ganduri, da-mi siguranta si putere de a infrunta toate obstacolele vietii.



Sufletul in mine plange,Doamne,te iubesc asa cum sunt si ma primesti in bratele Tale la fel. Nu ma judeci, nu ma respingi, ma ocrotesti si imi porti de grija..ma primesti cu toata iubirea Ta!

Iti multumesc, Tata Iubitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu