sâmbătă, 16 noiembrie 2013



O data un Suflet drag inimii mele imi spunea:
"draga mea, sa nu uiti sa privesti in proprii ochi

vei vedea cat de frumoasa si deosebita esti.
si de asemenea ai incredere in cei dragi.
imi doresc sa ai parte de tot ce e mai minunat si mai potrivit pentru tine.


e de ajuns atunci sa privesti in oglinda, draga mea.
ai sa te recunosti


 
iti multumesc pentru toate gandurile si soaptele atat de delicate.
multumesc foarte mult pentru randurile minunate si emotionante si pline de iubire.
sa ai zile fericite si un zambet Vesnic si ochi scanteietori.

tu, vorbesti in poezii ...
ma impresionezi sa stii.
O seara plina de stele in priviri.
si..iti multumesc, foarte mult.."
 
ce bine ma cunostea aceasta fiinta, si cati ani s-au scurs de-atunci, cata simtire si fiintare a fiintei Sale pentru mine! 
ii multumesc plina de recunostinta infinita..nimic intamplator ca am dat peste aceasta scriere care m-a emotionat atat de puternic..care, are semnificatii atat de adanci in mine, Acum..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu