sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Am invatat ca  a trai in lumea ta, nu pentru multi inteleasa,
este asemeni unei poezii citite, insa netraite in adancurile fiintei.
Am invatat ca a crede in ceea ce simti, iubesti, daruiesti, iti desfasori viata,
este  darul divin pe care l-am primit de la Dumnezeu.
Am invatat sa iubesc frumosul creatiei Divine,
Indiferent de  modul de a fi al fiecaruia in parte.
Am invatat sa culeg din drumul calatoriei vietii,
Ceea este datator de Pace, de Lumina, de a fi,
Pur si simplu, in  tacerea inimii tale,
de a  impartasi cu cei care Divinul ti-i scoate in cale,
ceea ce a sadit in mine, in tine, in fiecare dintre noi.
Ne imbogatim fiecare de la celelalt, ne acceptam lumile,
Rezonam in parte, cu o parte a fiecaruia,
Insa intregul este a noastra lume, cladita
In crezul, aspiratia, dorinta, iubirea,
devotiunea, umilinta fiecaruia in parte.

Am invatat sa nu astept nimic in schimb.
Daruind celorlalti, tie insuti iti daruiesti.
Am invatat a crede in iubire divina.
Am invatat ca fiecare clipa a existentei,
este trairea in armonie divina cu Universul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu