marți, 24 iunie 2014

Inima mea este fericita! A fost si este fericita si acum..cand vede ca poate fi alaturi de inima ta si a tuturor celor care au nevoie. Sufletul meu se bucura cand vede cat de multa lume are nevoie de mesajul lui - un mesaj la care avem acees cu totii, dar pe care putini indraznim sa-l scriem negru pe alb.

Ma bucur sa fiu in slujba oamenilor, ma bucur ca pot ajuta si darui din tot ce sunt si am in interior. Ma bucur si sunt fericita cand vad oameni fericiti in jurul meu. Ma bucur cand vad ca multe suflete rezoneaza cu sufletul meu si ca el reuseste sa dea exact ceea ce are fiecare nevoie - fara sa cunoasca personal, dar SIMTE totul.

SUFLETUL MEU NU STIE NIMIC, dar SIMTE TOTUL.

Sunt fericita cand iti vad zambetul si fericirea, cand te simt impacata, linistita si implinita sufleteste. Fericirea celorlalti este parte din fericirea mea! Imi hranesc sufletul cu energia si iubirea din sufletul tau.

Sunt atat de fericita si ma identific atat de mult cu aceasta stare... ca UIT UNEORI (cam des in ultima perioada) de persoana mea. Cand se intampla sa uit de mine, exista semnale clare ca trebuie sa ma opresc, dar crezi ca o fac? Nu.. continui sa ma agit si sa-mi doresc sa fac orice ca sa pot darui mai mult, mai bun.. din mine..tuturor/

Si atunci totul se precipita si atrag experiente care ma seaca de energie: nu mai dorm bine, mananc atunci cand apuc, haotic, obosesc repede si ma enervez din orice.

ASEARA AM SPUS STOOOOP!
M-am oprit, caci nu mai pot continua in ritmul asta.

Stiu ca te regasesti in aceste randuri..nu le scriu intamplator si nu le scriu doar pentru mine sau din dorinta de a posta ceva aici.

In momentul in care RENUNTI sa te mai preocupi de tine, te ia valul. Agitatia ta, chiar daca e din dorinta de a face mai mult, mult mai mult, mult si bine, VIATA TA TRECE PE LANGA TINE. Te saluta din mers, ea nu se opreste, nu sta pe loc. Ea trece, se duce oricum, chiar daca tu o traiesti sau nu.

In momentul in care ai uitat sa AI GRIJA DE TINE, tot ce faci astazi, se darama maine. Aici ma refer strict la energie, la starea interioara, la chef si la perspectiva ta asupra a tot ce exista in viata ta.

Nu conteaza sa faci MULT, ci sa faci BINE, iar asta se poate si fara sa te agiti, si fara sa te "termini". Nu esti un robot pe baterii. Energia ta e limitata.

Personal, am senzatia ca ma scurg, se scurge din mine viata si energia si clachez.

Iar in momente de acest gen intri in panica..spunand "Vai, am atatea de facut..si atat de putin timp la dispozitie" - clar te agiti si iti consumi energia de pomana, fara sa faci nimic util, fara sa faci ceea ce ai de facut, se consuma rapid pe ingrijorare, probleme si situatii asupra carora tu NU AI nici un control. Nu ai pentru ca NU trebuie sa ai nici un control.

CUVANTUL ZILEI: GRIJA PENTRU SINE!

Calmeaza-te. Opreste-te si respira, caci timpul nu aleaga, el trece, dar tu alergi dupa el..fara sa-l prinzi.

Eu stiu ca ai treburi de facut, ca vrei sa le faci repede, dar in acel moment grija pentru sine pica pe loc secund. Poate ca lucrurile se pot face..si cu siguranta se pot, caci nu sta nimeni cu pistolul la tampla ta, dar timpul care trece si in care TU NU AI GRIJA DE TINE, nu mai poate fi recuperat.

Si hai sa-ti mai spun ceva:daca tu nu esti bine cu tine, daca esti agitata, suparata, nervoasa, toata munca ta va "prelua" aceasta energie negativa, toxica si..ce sa vezi? Cand pui energie negativa in ceea ce faci, NIMIC nu va iesi cum trebuie..si va trebui sa refaci totul. Ce inseamna asta? Exact! TIMP PIERDUT!

Pe cand..daca ai GRIJA DE TINE, acest TIMP nu se pierde.. se conserva si totul se va vedea clar si frumos in actiunile tale, in atitudinea ta, in activitatea si rezultatele obtinute.

Asadar, DE ASTAZI nu lasa sa treaca o zi fara sa te ingrijesti! Nu conteaza ca nu faci, ca nu dai, ca nu e gata, ca...ca.. si iar ca... CONTEAZA ENORM un lucru: TU ESTI CEA MAI IMPORTANTA PENTRU TINE!

Abia ieri am inteles (si asta pentru ca am fost "trasa de maneca" - Multumesc, Paula), ca EU in tot ce fac ma ofer si ma daruiesc pe mine, iar in cazul in care eu nu sunt bine, nu am ce sa ofer. Abia ieri am inteles ca e bine sa ofer, dar trebuie si sa primesc. Si primesc, dar e nevoie de mai mult.

Acest mai mult depinde doar de mine, caci eu trebuie sa fac schimbarile care mi-au tot batut la usa, dar pe care le-am ignorat, carora le-am trantit usa in nas.

Draga mea, nu uita de tine, iar cand SIMTI ca nu mai poti. Opreste-te si intreaba-te ce ai de invatat? Acorda-ti atentie si fa toate schimbarile pe care le simti ca fiind benefice PENTRU TINE - daca sunt bune pentru tine, vor fi bune si pentru cei din jur. Nu-ti fie teama sa spui NU, sa spui STOP si sa o iei de la capat.

SCHIMBAREA LUMII..INCEPE CU PROPRIA SCHIMBARE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu