marți, 24 iunie 2014

PAGINA DE JURNAL

Daca nu mi-a placut ceva la atitudinea unui om, l-am lasat sa fie mereu asa cum vrea, dar i-am vazut partile bune si i-am cautat mereu calitatile si tot ce-mi place la acea persoana.

Asa am reusit sa fiu in armonie cu min
e si cu exteriorul. Am invatat sa accept si sa fiu ingaduitoare, permisava, blanda. Am fost si ferma, uneori dura, dar am stiut sa mangai tot eu.

Asa ca niciodata sau aproape niciodata nu am incheiat o zi, fara sa fi invatat lectia, nu am pus capul pe perna niciodata furioasa. Am adormit cu intrebarile pe buze, cu tristetea la piept, dar furia s-a topit mereu inainte sa imi spun "Laura, ai mai incheiat o zi din viata ta!"

In momentul in care te certi cu cineva si ii spui cate in luna si in stele, cand ii reprosezi si ii judeci comportamentul si atutudinea, atunci cand il faci atent pe el si ii scoti in evidenta tot ce nu iti place la el, atunci... TE PRIVESTI si te oglindesti in cel din fata ta.

Atunci tu te certi cu tine, cu tot ce nu iti place la tine - ceea ce nu e pe placul tau la ceilalalt, nu accepti si iti displace la tine. Atunci te certi cu tine, te certi pe tine si iti reprosezi totul.

TEMA DE GANDIRE: Cand te mai surprinzi criticand, cauta in tine.. si vezi nu cumva ceea ce critici este si in tine? Gandeste-te si noteaza-ti tot ce ai surprins la tine, criticand exteriorul. Vei fi surprins(a), caci vei cunoaste multe lucruri despre tine.

www.LumeaLaurei.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu