marți, 24 iunie 2014

Vreau sa-ti multumesc pentru faptul ca esti aici, ca ai ramas alaturi de mine sau ca mi te-ai alaturat de curand. Nu conteaza, important este ca te am alaturi, iar asta imi da putere si curaj sa ma ridic de fiecare data mai puternica, mai inspirata si mai decisa sa merg mai departe.

Stiu ca nu am fost activa, ca nu am prea comunicat cu tine. Cu toate astea, ai ramas aici, nu ai plecat. Ba mai mult, am primit oaspeti minunati...in sufletul meu si in casa mea virtuala, iar pentru asta sunt profund recunoscatoare!

Stiu ca nu am mai scris, ca nu am fost foarte "darnica" in ultimul timp, dar viata ma surprinde si imi incetineste ritmul, iar eu ma supun vietii - cu bine, cu rele, ma supun.

Ne reauzim in curand! As vrea sa-ti spun ca revin la "normal" in acest weekend, dar stiu ca si sfarsitul de saptamana va fi plin de evenimente diverse, care au nevoie de energia si prezenta mea fizica si nu numai. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu