marți, 24 iunie 2014

Taverna - RUMI

"Toată ziua mă gândesc la asta, apoi, noaptea o spun. De unde vin? Şi ce trebuie să fac? N-am idee. Sufletul meu este de altundeva, sunt sigur. Şi intenţionez să o sfârşesc acolo sus.

Aceasta beţie a început în altă tavernă. Când o să revin în acel loc, Voi fi complet treaz. Ȋntre timp, Sunt ca o pasăre de pe alt continent, locuind această coştereaţă. Vine ziua când îmi voi lua zborul – Dar cine e acum în urechea mea şi-mi ascultă vocea? Cine rosteşte cuvinte cu vocea mea?

Cine mă priveşte în ochi? Ce este sufletul? Nu mă pot abţine să tot întreb. Dacă aş gusta o înghiţitură de răspuns, M-aş putea elibera din această închisoare a băuturii. Nu mi s-a cerut acordul pentru a veni aici – şi nu pot să plec pe aceaşi uşă. Oricine m-a adus aici, va trebui să mă ia din nou acasă.

Aceste versuri… Niciodată nu ştiu ce o să spun. Nu planific asta. Când sunt dincolo de a le spune, devin foarte tăcut şi rareori rostesc ceva.
Avem un butoi enorm de bere, dar nu sunt halbe. Pentru noi este în regulă. Ȋn fiecare dimineaţă Suntem îmbujoraţi, iar seara suntem îmbujoraţi din nou.

Ei spun că noi nu avem nici un viitor. Au dreptate – Iar asta pentru noi este perfect."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu